Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Bare en god uke igjen nå. Har ikke vært på TUL så blir veldig spennende. Litt nervøs som alltid for at de skal finne avvik. Veldig spent på termindato. Har nå 20.12, men håper å bli satt frem ett par dager.
Og selvfølgelig litt spent på kjønn, selv om jeg har sterk guttefølelse. Blir skuffet om de ikke kan se kjønnet!
Har du følelse på kjønn?
Jeg har også 20 juliskikkelig spent. Ikke vært på TUL
![]()
Ja, avvik er alltid skummelt, men det er vel svææææært liten sjanse for det? De var fine i størrelsen i uke 14, så satser på at de vokser som de skal også![]()
Har ingen følelse på kjønn, men siden det er to så håper jeg på en av hver. Men har vært veldig kvalm, så det tyder vel litt på jenter?![]()
Jeg har også 20 juliskikkelig spent. Ikke vært på TUL
![]()
Da skjønner jeg du er spent! Imponerende at du har venta så lenge! [emoji3]
Har du noe følelse da?
Kan love deg at man kan være kvalm med gutter ogsåMen må være utrolig spennende med to! De er heldige som alltid vil ha noen å leke med. Mine tette gutter er virkelig bestevenner. På godt og vondt. De føler seg i alle fall aldri alene.
Så spennendeNøyaktig en uke igjen jenter!! [emoji3] Tenk at om bare 7 dager får vi se de små vidunderlige knøttene våre [emoji847][emoji176]
Så spennende![]()
Jeg gleder meg også til bilde og forhåpentligvis få vite kjønn, så morro med to stykker daJa, tror det blir en magisk opplevelse. Gleder meg sånn til at også sambo skal få se de to [emoji847]
Jeg gleder meg også til bilde og forhåpentligvis få vite kjønn, så morro med to stykker da(jeg kjenner at jeg er glad vi bare skal ha én, men nå har vi ei travel frøken fra før i tillegg da
)
Nå kan jo ikke jeg snakke ang det å ha tvillinger, men man kommer fort inn i det å ha baby i husTrodde ikke jeg brydde meg om kjønn, men føler det er mye lettere å forestille seg livet fremover når vi vet hva det blir [emoji847] Nå tenker jeg knapt på noe annet [emoji176][emoji176]
Forstår du er fornøyd med en om gangen [emoji6] Jeg hadde ikke klart å ta vare på en liten turbo i tillegg til å være gravid... Men nå har vi hatt en lang reise for disse to, så er veldig lykkelig for dem begge, selvom jeg syns det er veldig skummelt når vi aldri har gjort dette før [emoji28]

Nå kan jo ikke jeg snakke ang det å ha tvillinger, men man kommer fort inn i det å ha baby i hus![]()
Tenk, dere har hatt DEN lange veien, og så blir dere "belønnet" med to! Jeg blir helt rørt, jeg![]()
Kusinen min har fått tvillinger. Først fikk hun en datter noen år før, og så tvillinger senere. Kan jo trøste med at hun sa at fødsel ikke var verre med tvillingene enn med den ene, da første tvilling allerede hadde "banet vei"Ja, det er helt fantastisk!![emoji847] Tenk at vi skal være SÅ heldige!!! [emoji176][emoji176] Er så lykkelig og glad over disse to miraklene. Tror babyer i hus kommer til å gå bra, er mer svangerskapet og fødsel jeg er litt engstelig for [emoji28]

Kusinen min har fått tvillinger. Først fikk hun en datter noen år før, og så tvillinger senere. Kan jo trøste med at hun sa at fødsel ikke var verre med tvillingene enn med den ene, da første tvilling allerede hadde "banet vei"![]()