Ouija

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Lillesøsteren min er blitt helt besatt av tanken på å skaffe seg og prøve ut ouija-brett. Jeg vet ikke helt hva jeg tror om slikt, men synes det høres litt småskummelt ut av det man leser på nett hvertfall :P

Har noen av dere prøvd det ut?

Har aldri prøvd det, og kommer heller aldri til å gjøre det. Husker jeg hadde veldig lyst på ungdomsskolen, men turte ikke. Det er jeg glad for i dag.
Jeg tror absolutt det finnes mer mellom himmel og jord enn det man er klar over, og er av den oppfatning at man ikke bør oppsøke slikt. Ikke sikkert det er farlig/skummelt, men jeg tar ikke sjansen ;) Men det er bare min mening da :)

Jeg og venninna mi lagde et brett da vi var i Frankrike med to andre. Jeg vet ikke om noen av de jukset, men glasset bevegde i hvert fall på seg. Jeg tror ikke jeg ville gjort det idag. Har jo barn og greier...

Jeg tror på at det fins overnaturlige ting, så jeg jeg vil ikke friste skjebnen en gang til. :P

Jeg og venninna mi lagde et brett da vi var i Frankrike med to andre. Jeg vet ikke om noen av de jukset, men glasset bevegde i hvert fall på seg. Jeg tror ikke jeg ville gjort det idag. Har jo barn og greier...

Jeg tror på at det fins overnaturlige ting, så jeg jeg vil ikke friste skjebnen en gang til. :p
Tenker muligheten er stor når man er flere at det er noen som bare kødder med deg og flytter på :P Hvertfall det jeg tror hver gang jeg ser klipp på youtube og slikt :P

Tenker muligheten er stor når man er flere at det er noen som bare kødder med deg og flytter på :P Hvertfall det jeg tror hver gang jeg ser klipp på youtube og slikt :P

Alle sverget at på at de ikke flyttet på glasset, men jeg har mine tvil om hun ene, selv om hun bedyret sin uskyld. :P Bestevenninna mi ville ikke løyet til meg, og hun fjerde var livredd av hele greien. ;)

Alle sverget at på at de ikke flyttet på glasset, men jeg har mine tvil om hun ene, selv om hun bedyret sin uskyld. :p Bestevenninna mi ville ikke løyet til meg, og hun fjerde var livredd av hele greien. ;)
En del av meg har kjempelyst å se om det faktisk kan virke, men en annen del synes dette er en særdeles dårlig plan :P

Uff, sånt tuller man ikke med. Sant eller ikke, det kan få store konsekvenser om man blir skikkelig redd :S

Jeg har forsøkt, og det virket ikke. Jeg er en smule skeptisk til hele greia.

Jeg tror ikke på slikt, men er fortsatt livredd for å prøve :-P kjenner bare det å lese ting på Google nå ødela nattesøvnen min (ekstremt mørkeredd) :-P

Virker spennende, men det kan få veldig negative konsekvenser. Ei venninne av min mor har prøvd det en gang, og aldri mer. De prøvde å tilkalle ånder. Det skjedde ikke noe spesielt annet enn at det på brettet flyttet på seg. Men så skulle venninnen til min mor på toalettet, og det var da det skjedde, når hun var ALENE. I det hun åpner døren kommer djevelen frem. Stakkars dame. Det skal sies at hun venninnen er synsk og ser og føler ånder, så jeg tror ikke hvem som helst kunne fått sett dette. Men dette skremmer meg såpass mye at jeg aldri hadde tørt å gjøre noe sånt. Ei dame på 50+ lyver ikke om slike ting. Vet om andre ting hun har opplevd også, ikke med tanke på brettet, men åndeverdenen ellers.

Hvorfor vil hun prøve? Kanskje det er bedre å bruke pendel framfor dette brettet? En pendel er mye snillere :)

Jeg tenker med en gang på spillet Jumanji :D

Jeg vet ikke om jeg klarer å tro på det, men vet heller ikke om jeg hadde turt å prøve det :D

Virker spennende, men det kan få veldig negative konsekvenser. Ei venninne av min mor har prøvd det en gang, og aldri mer. De prøvde å tilkalle ånder. Det skjedde ikke noe spesielt annet enn at det på brettet flyttet på seg. Men så skulle venninnen til min mor på toalettet, og det var da det skjedde, når hun var ALENE. I det hun åpner døren kommer djevelen frem. Stakkars dame. Det skal sies at hun venninnen er synsk og ser og føler ånder, så jeg tror ikke hvem som helst kunne fått sett dette. Men dette skremmer meg såpass mye at jeg aldri hadde tørt å gjøre noe sånt. Ei dame på 50+ lyver ikke om slike ting. Vet om andre ting hun har opplevd også, ikke med tanke på brettet, men åndeverdenen ellers.

Hvorfor vil hun prøve? Kanskje det er bedre å bruke pendel framfor dette brettet? En pendel er mye snillere :)
Hun er 14 år og plutselig fått så stor interesse av slik spiritualisme og slikt. Er vel typisk nysjerrighet i den alderen og med alle paranormale filmer som er så populære for tiden.

er jo veldig normalt i den alderen :)

nå har ikke jeg googlet det, men regner med det ligger mange skrekkelige historier ute på nettet.. ingen gidder jo å legge ut "prøvde ouija, det skjedde ikke noe".

alle omgangskretser tror jeg kan fortelle om at det er noen som har prøvd, og ikke skjedd noe eller at dem har kommunisert med "noe".. og så har en av dem møtt dette som flyttet på gjenstanden.. enten da dem var på do, på trappa osv, men dem har alltid vært alene.. hva man skal tro om det er opp til hver enkelt.. selv er jeg veldig skeptisk av meg, samtidig som jeg tror at det er mye mer mellom himmel og jord enn det vi kan se til vanlig :P

Jeg tror ikke på slikt og ser på det som et brettspill.

Det blir hva man gjør det til mht hvor "skummelt" man opplever det. :p

Back
Topp