Hehe ja, det skjer når hun sovner tilJeg håper jammen hun kutter det ut på natta også!!![]()
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja, det skjer når hun sovner tilJeg håper jammen hun kutter det ut på natta også!!![]()
Er så mye å lese at jeg bare svarer på topptråden: dette er sannsynligvis en melkegang som har tettet seg. Ikke no farlig, og kjempefint at den tømte segEn litt ekkel tråd, men jeg flesker til likevel
De siste to dagene har jeg hatt ganske vondt i venstre puppen når jeg ammer, og i dag tidlig da jeg sto opp hadde jeg en kul på størrelse med en liten ert på siden på selve brystknoppen
Da jeg klemte litt hardt på den kom det puss ut som på en kvise..Kan det være så enkelt som at det er det?? Noen som har vært borti no lignende?
![]()
Vondt!!![]()
Er så mye å lese at jeg bare svarer på topptråden: dette er sannsynligvis en melkegang som har tettet seg. Ikke no farlig, og kjempefint at den tømte segkan jo bli vondt om det tetter seg mer og lenger opp i puppen. Amm mye og smør med bepathen er mitt tips
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Ordna det seg??Det kjekke med å bruke skjold er at jeg aldri har hatt såre brystvorter i allefall![]()
Ordna det seg??![]()
Quota feil person da veittu..Vi ammer ikke uten skjold nei, om det var det du lurte på?![]()
Quota feil person da veittu..
Tenkte jo helst på den puppebyllen om der hadde ordna seg!!![]()
SkjønnerQuota feil person da veittu..
Tenkte jo helst på den puppebyllen om der hadde ordna seg!!![]()