Ouch!!

Jeg håper jammen hun kutter det ut på natta også!! :eek:
Hehe ja, det skjer når hun sovner til:confused:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

En litt ekkel tråd, men jeg flesker til likevel ;):p
De siste to dagene har jeg hatt ganske vondt i venstre puppen når jeg ammer, og i dag tidlig da jeg sto opp hadde jeg en kul på størrelse med en liten ert på siden på selve brystknoppen :eek:o_O
Da jeg klemte litt hardt på den kom det puss ut som på en kvise.. :eek: Kan det være så enkelt som at det er det?? Noen som har vært borti no lignende? :anyone
Vondt!! :(:eek::confused:
Er så mye å lese at jeg bare svarer på topptråden: dette er sannsynligvis en melkegang som har tettet seg. Ikke no farlig, og kjempefint at den tømte seg :) kan jo bli vondt om det tetter seg mer og lenger opp i puppen. Amm mye og smør med bepathen er mitt tips :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Er så mye å lese at jeg bare svarer på topptråden: dette er sannsynligvis en melkegang som har tettet seg. Ikke no farlig, og kjempefint at den tømte seg :) kan jo bli vondt om det tetter seg mer og lenger opp i puppen. Amm mye og smør med bepathen er mitt tips :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Alle tips mottas med takk! ;):D Det har blitt bedre etter at jeg klemte den ut :)

Det kjekke med å bruke skjold er at jeg aldri har hatt såre brystvorter i allefall:-)

Quota feil person da veittu..
Tenkte jo helst på den puppebyllen om der hadde ordna seg!!:p

Den er mye bedre i dag :) Ble gradvis bedre etter at jeg klemte den ut i går :) Takk og lov!

Quota feil person da veittu..
Tenkte jo helst på den puppebyllen om der hadde ordna seg!!:p
Skjønner;);)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Back
Topp