ouch...sjefen på facebook...?

Facebook-bruk på jobb skal begrenses, men en på gruppa vår hadde ikke FB og en annen skulle lære henne det, og opprettet profil. Da fikk vi en mail fra sjefen at han forstod at FB var morsomt, men at vi måtte begrense det litt i arbeidstiden (som er helt forståelig), og så skrev han at alle måtte friend requeste ham. Gjorde selvfølgelig det, men han la ingen til profilen sin. Var liksom bare for være litt tøff [8D]

Men han er en kjempegrei sjef, som vet hvor grensa mellom sjef og kompis går. [:D] Han er en flink sjef [:)]

Jeg har sjefen på facebook, men for meg er det naturlig egentlig...
Vi har et veldig åpent forhold og snakker om det meste og jeg har jo ingenting å skjule så..
Har også to av døtrene til sjefen min på facebook, da de er på min alder og bekjente av meg.. Sånn er det når verden ikke er så stor..

Jeg har og sjefen min, dvs, ikke øverste sjefen, tror ikke han har facebook, men jeg har skift-lederen (to av de tror jeg) på FB, og det er helt okay det. Legger ikke ut noe jeg ikke kan stå for, og samtidig så er jeg ikke så spartansk med hvem jeg legger til heller.

Har fire av mine ansatte, og de to forrige sjefene mine på fb. Er en ansatt jeg ikke har der, samt distriktsjefen, men sender de request så legger jeg de til. Har et godt forhold til hele gjengen, ingen problemer der.

Eg har sjefen på fb;P hender vi prater på chatten, kommenterer statuser til kvarandre også ;) Har dama hans som venn også;) 

Kommer litt an på.

Hadde det vært en liten bedrift hvor alle kjenner alle, så ok.

Men i den forrige jobben min jobbet jeg i et stort konsern, og da følte jeg liksom ikke at sjefen(e) hadde noe på VENNElista mi å gjøre[8D]

Jeg hadde nok da IKKE lagt han til,og forklart han at du har KUN nære venner og familie på facebook,det skal han jo selvfølgelig respektere.... [:)]

ORIGINAL: UneMi

Vil ikke ha sjefa på facebook. En plass går grensa mi. 

Back
Topp