ouch...sjefen på facebook...?

Papillon

Elsker forumet
Jeg har nettopp blitt ansatt i en ny stilling som jeg starter i 1. oktober. For en stund tilbake la jeg merke til at han som da blir min nye sjef har mange av sine ansatte som venner på facebook. Han har nå sendt venneforespørsel til meg og dette synes jeg er kinkig. Jeg synes faktisk det er litt kjipt av ham... Nå er jeg en veldig privat person som sjelden skriver noe særlig avslørende på facebook. Jeg er også veldig nøye på hvem jeg har på vennelisten. Og uansett syns jeg det blir litt "storebror ser deg" om jeg skal ha sjefen til å følge med på alle oppdateringene.

Hva syns dere, har dere sjefen på facebook?

Jeg har sjefen på FB. Var faktisk meg som fikk sjefen til å opprette konto på FB for at han ikke skulle føle seg utenfor når alle vi andre er på FB. Hihi. Jeg er veldig åpen og ærlig alle steder jeg, så han vet nok det meste uansett...

Ikke problem for meg skulker ikke uansett.
Ikke noe å skjule. (Kan gi sjefen begrenset tilgang til din profil..)

Jeg har sjefen på facebook.

..Men jeg ser mer på sjefen som en venninne en sjef. Og sjefen oppdaterer vel mer avslørende ting enn jeg er i nærheten av.

Vil ikke ha sjefa på facebook. En plass går grensa mi. 

Hvis du ikke ønsker han som venn på Facebook, avviser du venne forespørselen.

Om han spør om hvorfor er det ber å si du ønsker å ha privatlivet i fred.

Og det bør han faktisk respektere.

Jeg har ikke sjefen, eller teamlederen min på facebook. Synes ikke de har noe der å gjøre, da jeg ikke snakker med de utenom jobben uansett.

Jeg har ikke sjefen min på fb, men hadde ikke hatt problemer med å godta han om han hadde lagt meg til da vi har et godt forhold. Men jeg legger ikke han til selv, heller.. [8D]

Jeg har sjefen min på Fb. Vi er en liten bhg og har ett godt forhold alle sammen. Men som noen andre sier, det kommer ann på hva slags forhold man har. Men vi har laget en regel på at vi ikke skal ha foreldrene til barna i bhg som venner på fb. Det blir litt for tett på synes vi..

Viss du ikkje ønsker å ha sjefen på fb så er det jo bare til å ignoere venneforespørselen [:)]

Selv har eg alle sjefene/eierene på fb [:)]
Og det plager ikkje meg igrunn [:)]
Kjenner dei jo privat i tillegg da og ikkje bare med jobb

Jeg har sjefen som venn, men vi er en liten bedrift og vi er venner privat og. Så her er det ikke noe problem.

Har de fleste på jobb i min liste, men har lagt begrensinger på profilen min på hva de kan se.[:)]

Jeg har sjefen min på Facebook, og alle andre ansatte[:)] er åpen og ærlig å har ingenting å skjule så det er ikke noe problem[;)]

jeg hadde min forrige sjef på FB, men ikke min nåværende. Vet ikke om hun er der engang[:-]
Egentlig greit å ikke ha de der, men hvis min hadde lagt meg til hadde jeg sikkert godtatt og lagt til på begrenset tilgang

Har selv skiftlederen min på fb, men har hatt det lenge før hun fikk den jobben. Butikksjefen har jeg ikke og vil heller ikke ha der...så jeg hadde bare ignorert forespørsel tror jeg...

ORIGINAL: LaPez

Jeg har sjefen min på Facebook, og alle andre ansatte[:)] er åpen og ærlig å har ingenting å skjule så det er ikke noe problem[;)]

ORIGINAL: ~Eline~

Jeg har absolutt ikke sjefen min på vennelista mi, det er mitt "privatliv" så der slipper de ikke inn nei[:)]

Du kan kontrollere hva han ser på veggen din, du kan gjøre sånn at han ikke kan se statusene dine osv.

Litt linky ja[&:] Vertfall med ny sjef....

Jeg er venn med min sjef, men hun er kul da... Ung og har mange felles kjente osv, så her hadde det blitt unaturlig å IKKE ha henne som fbvenn[:)]

ORIGINAL: [Malin]

Jeg har ikke sjefen min på fb, men hadde ikke hatt problemer med å godta han om han hadde lagt meg til da vi har et godt forhold. Men jeg legger ikke han til selv, heller.. [8D]

Back
Topp