Håpefull35
Flørter med forumet
Noen som venter på å få time eller har fått time til ultralyd på OUS / Ullevål sykehus? Har bare fått svar på henvisningen, men ikke time enda. Står at jeg kan få time på kort varsel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er høyrisiko, så jeg er blitt satt opp på tre ultralyder til nå. Uke 9, 13 og 18. Har ikke vært på første svangerskapskontroll enda, men får medisinsk oppfølging hos fastlege og sykehus. Første runde med blodprøver osv blir når jeg skal på første ultralyd i uke ni.Dere som har fått dato for TOUL, har dere hatt første svangerskapskontroll og så blitt henvist/satt opp, eller har dere ringt/bestilt selv? Jeg har bare fått dato for første kontroll enda.
Samme herNoen som venter på å få time eller har fått time til ultralyd på OUS / Ullevål sykehus? Har bare fått svar på henvisningen, men ikke time enda. Står at jeg kan få time på kort varsel.
Jeg mener siste mulige dag for offentlig tul er 13+6. Kan sykehuset gå ut fra en annen dato enn den ivf-klinikken mener er rett?Jeg har fått time til når jeg er 14+0, er det innafor eller litt sent? (det er IVF og allerede vært på 2 ultralyder, så det er 100% sikkert at jeg er 14+0 ved otul).
Ring de I dag å be om time før siden du da er passert 13+6.Jeg har fått time til når jeg er 14+0, er det innafor eller litt sent? (det er IVF og allerede vært på 2 ultralyder, så det er 100% sikkert at jeg er 14+0 ved otul).
Takk for svar!Jeg mener siste mulige dag for offentlig tul er 13+6. Kan sykehuset gå ut fra en annen dato enn den ivf-klinikken mener er rett?
![]()
Ultralyd av gravide
Alle gravide får tilbud om to rutinemessige ultralydundersøkelser i løpet av svangerskapet. Ultralyd av gravide er en medisinsk undersøkelse av foster og livmor.www.helsenorge.no