Otrivelle vs Pregnyl

snoopy81

Forelsket i forumet
Jeg fikk resept på de nye medisinene i posten på lørdag[:)], der stod det at jeg skulle bruke otrivelle el sprøyte på det neste forsøket.
Men jeg har fortsatt 2 doser pregnyl igjen fra det forrige forsøket.

Det jeg lurer på er det noen som vet ( eller har erfaring) om det er stor forskjell på disse medisinene, for hvis det ikke er det, så er det jo kjedelig å skulle kjøpe ett nytt medikament og ikke få brukt opp de jeg allerede har.[:-]

Vil høre med dere først før jeg eventuelt ringer porsgrunn......[;)]

vet ikke hva som er forskjell, jeg har brukt begge, ovitrelle slipper du å blande selv, den får du ferdig blandet i en sprøyte klar til å settes, men det er sikkert noe forskjell. men ring klinikken du

Jeg har brukt begge.
Når jeg brukte pregnyl fikk jeg hudreaksjon, hoven kul på innstikkstedet.
Når eg brukte otrivelle merket jeg litt mer til uttaket, men dette kan være tilfeldig..

Endte opp med å ringe klinikken og spørre om det hadde noe å si hvem av de jeg brukte siden jeg allerede har til 2 sprøyter av pregnyl.

Fikk beskjed om at det bare var tull å kjøpe otrivelle, hvis jeg allerede hadde 2 pregnyl hjemme. Var ikke vits å "kaste" bort pengene[8D] Så det var jo bra at jeg ringte, sparte jeg de kronene. Og det hadde ikke noe å si medisinmessig heller[;)]

Back
Topp