Oth trekk

Vita

Blir kjent med forumet
Jeg har en rosa OTH.. har lyst på nytt trekk..noen som vet om noen nettsteder som selger nye trekk?

Du kan også se på vogndilla.com, finn.no og ebay!

ORIGINAL: *TwinBaBe*

http://www.babyjungle.nl/english-home.htm

Her kan man bestille fra![:)]

takk! men hva skal jeg se ette`?[:-]er ikke helt inne med alle uttrykkene....?

frame with seat, hood and basket                     €  399,-    now:    € 249,-
foot sack                                                        €    75,-    now:    €   49,-
carry cot                                                       €   179,- including rain cover and mosquito net    now:    € 99,-
swivel wheel set                                             €     50,-    now:    €   39,-
rain cover                                                      €    35,-    now:    €    20,-
adapter for Easy Bob or Maxi Cosi Cabrio       €    35,-    now:    €    25,-
travel bag     (TFK)                                         €    50,-

Er bare trekk "frame with seat hood and basket??"

ORIGINAL: Vita

http://www.babyjungle.nl/english-home.htm

Her kan man bestille fra![:)]

takk! men hva skal jeg se ette`?[:-]er ikke helt inne med alle uttrykkene....?

frame with seat, hood and basket                     €  399,-    now:    € 249,-
foot sack                                                        €    75,-    now:    €   49,-
carry cot                                                       €   179,- including rain cover and mosquito net    now:    € 99,-
swivel wheel set                                             €     50,-    now:    €   39,-
rain cover                                                      €    35,-    now:    €    20,-
adapter for Easy Bob or Maxi Cosi Cabrio       €    35,-    now:    €    25,-
travel bag     (TFK)                                         €    50,-

Er bare trekk "frame with seat hood and basket??"

Uhm....
Det var din jobb![:D][8D]
Har dessverre ikke peiling, vet bare at folk har bestilt derfra...[8D]
Send de en mail![:D]

[:D]

Back
Topp