OTH eller TFK Jogger Twist?

*Sandermamma*

Forumet er livet
Hvis vi er så heldige å få litt ekstra penger nå, så tenker vi kjøpe ny sportsvogn. Har en emmaljunga smart duo fra før, men er på utkikk etter en litt lettere vogn, som er mindre slått sammen.

Så: OTH urban jungle eller TFK Jogger Twist?
OTH er på salg nå på Barnas Hus noe som taler til dens fordel[:)]

Har dere noen erfaringer med disse vognene?

Jeg har OTH, digger vognen[:D][:D] Synes den er knall. Har hatt en del vogner, dette er rett og slett den beste jeg har prøvd

ORIGINAL: hildemor_84

Aner ikke[8|] men fy for en pris da[:'(]

står selv mellom gt safaro swing, x lander xt og simo reisetrille... 1990-2990 kr[:)]

Usj, ja, de er dyre[:'(]
Men hvis vi er heldige så får vi penger av svigermor til vogn[:)] Men står altså mellom disse to.... Synes TFK er råstilig... Men har hørt utrolig mye bra om OTH også.
Dilemma[8D]

ORIGINAL: * supermeg*

Jeg har OTH, digger vognen[:D][:D] Synes den er knall. Har hatt en del vogner, dette er rett og slett den beste jeg har prøvd

Den som er på tilbud nå, er 2008 modell. Kan man hvis jeg får et barn om et år eller to, kjøpe bag å sette på? Tenker altså på om festene, eller hvordan det funker blir bytta ut?

Herregud, som jeg suger på å forklare!! håper du skjønner hva jeg mener..?[:D]

ORIGINAL: *Sandermamma*

ORIGINAL: * supermeg*

Den som er på tilbud nå, er 2008 modell. Kan man hvis jeg får et barn om et år eller to, kjøpe bag å sette på? Tenker altså på om festene, eller hvordan det funker blir bytta ut?

Herregud, som jeg suger på å forklare!! håper du skjønner hva jeg mener..?[:D]

kan du helt sikkert[:D] 2006 baggen passer på 2008 vognen feks.

TFK har NULL plass i varekurven! med sportsdelen da! så hvis du er avhengig av å kunne ha en pose der noen ganger, ville jeg aldri i verden kjøpt Tfk! pluss at kalesjen bråker noe sinnsykt, kjipt hvis du skal ta den ned eller opp mens ungen sover! den vogna irriterte meg noe grusomt! måtte bytte etter 4 uker! men smak og behag[;)]

OTH, elsker vognen min altså

alt er bare bra med den

og den er på tilbud nå ja

[:)]

ORIGINAL: LanoLotte

OTH, elsker vognen min altså

alt er bare bra med den

og den er på tilbud nå ja

Back
Topp