S-mamma Gift med forumet 7 Feb 2010 #1 Noen som har enkjempe god oppskrift på en ostesuffle som blir stor, fin og god? [8|][:D]
Camilfa Betatt av forumet 7 Feb 2010 #2 Lag først hvit saus av: 50 gram smør 1 dl hvetemel 4 dl melk Rør i: 5 stk eggeplommer 200 gram revet hvitost 1/2 ts salt Tilsett: 1/2 boks bogskinke, oppskåret i terning Rør forsiktig inn: 5 stk stivpiskede eggehviter Suffleer has i en godt smurt suffle form og plasseres på brett. Stekes på nederste rille i ca. 45-50 min på 200 grader. Serveres med salat og loff :) sviger-tiger si oppskrift... nyyyydeli :)
Lag først hvit saus av: 50 gram smør 1 dl hvetemel 4 dl melk Rør i: 5 stk eggeplommer 200 gram revet hvitost 1/2 ts salt Tilsett: 1/2 boks bogskinke, oppskåret i terning Rør forsiktig inn: 5 stk stivpiskede eggehviter Suffleer has i en godt smurt suffle form og plasseres på brett. Stekes på nederste rille i ca. 45-50 min på 200 grader. Serveres med salat og loff :) sviger-tiger si oppskrift... nyyyydeli :)
My_ Elsker forumet 7 Feb 2010 #3 jeg hadde en god oppskrift på små suffler, men finner den ikke igjen [:@]