Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke pålegg og krydder?Her får poden ostesmørbrød med bare ost og smør! Ketchup, pålegg eller krydder kommer ikke på tale. Men så lenge han spiser noe, så får han det. Det har gått litt i perioder her
Er ikke ost pålegg??? ;-)Her får poden ostesmørbrød med bare ost og smør! Ketchup, pålegg eller krydder kommer ikke på tale. Men så lenge han spiser noe, så får han det. Det har gått litt i perioder her
Joda, jeg tenkte skinke o.lEr ikke ost pålegg??? ;-)
Skinke gjør det jo bare sunnere, så hvorfor ikke?Joda, jeg tenkte skinke o.l![]()
Dere kan eventuelt kjøpe lettost, men jeg er ikke bekymret for fettinntaket til barna mine!Han syns det er så mykje feitt i ost at han ikkje treng å ete det så ofte
Men han er nedstemt![]()
Men han vil ikke ha kjøtt eller grønnsaker på. Enda iallfall.Joda, jeg tenkte skinke o.l![]()
Her får poden ostesmørbrød med bare ost og smør! Ketchup, pålegg eller krydder kommer ikke på tale. Men så lenge han spiser noe, så får han det. Det har gått litt i perioder her
Ikkje eg hellerDere kan eventuelt kjøpe lettost, men jeg er ikke bekymret for fettinntaket til barna mine!
Ost har også en grei mengde mineraler og vitaminer så om ikke man skal slanke ungen så blir han nok nedstemt fort kan jeg tenke megHan syns det er så mykje feitt i ost at han ikkje treng å ete det så ofte
Men han er nedstemt![]()