Jeg har bare gode ord :-D
Hadde det ikke vært for min osteopat hadde jeg ikke vært oppegående i dag ;-)
Han fikk meg på bena etter bekkentrøbbel som kom tilbake et halvt år etter fødselen med eldste. Jeg kunne knapt gå da, og slet veldig. Han gir meg behandlinger og fikk eget treningsopplegg. Hadde ikke bekkentrøbbel under andre svangerskap.
Han har løst nakketrøbbel for eldste da han var ca 3 år og yngste ganske rett etter fødsel. En behandling på dem hver, og en kontrolltime.
Jeg har et par timer i mnd, for å løse opp stive muskler, bindevev og ledd, og holde kroppen vedlike.
Har også fått mye laserbehandling for at kroppen skal sette igang reparasjonsprosesser selv.
Jeg vet han har sagt at det er individuelt på hvor godt man responderer på denne type behandling, alle vil ikke ha like god effekt. Dessverre.
Og har man ikke hatt effekt etter 5 timer er det ingen vits å prøve mer sier han.
Og så finnes det vel alltid noen i dette yrket som i alle yrker, at de ikke kan jobben sin godt nok...
Han jeg er hos er dyktig, han har også utdanning som manuellterapeut, og har vært fysioterapeut for det ene store håndballaget her i byen, og som spiller i eliteserien. Så det hjelper jo.