Osteopati mot plager

karro.90

Betatt av forumet
gutten min sliter veldig med luftplager og litt treg fordøyelse den siste uka og det medfører hyl og vræl hver kveld i alt fra 1-6 timer. Fikk tips om å oppsøke Osteopat og få behandling der og det prøvde vi første gang i går. Han fant skjevheter ved nakken og låsninger i magen som er grunnen til ubehaget hans! Utrolig hva de finner ut :)
Merker allerede forskjell, han sover mye lenger og mer rolig når han spiser, rapene kommer også fortere. Men som han sa, det blir ofte litt verre de første dagene etter behandling før det blir bedre, så fortsatt noen timer med skrik men bæsjen er blitt helt normal igjen!
Regner med at problemet blir helt løst med noen behandlinger til!
Anbefales til alle som sliter med det samme :D
 
gutten min sliter veldig med luftplager og litt treg fordøyelse den siste uka og det medfører hyl og vræl hver kveld i alt fra 1-6 timer. Fikk tips om å oppsøke Osteopat og få behandling der og det prøvde vi første gang i går. Han fant skjevheter ved nakken og låsninger i magen som er grunnen til ubehaget hans! Utrolig hva de finner ut :)
Merker allerede forskjell, han sover mye lenger og mer rolig når han spiser, rapene kommer også fortere. Men som han sa, det blir ofte litt verre de første dagene etter behandling før det blir bedre, så fortsatt noen timer med skrik men bæsjen er blitt helt normal igjen!
Regner med at problemet blir helt løst med noen behandlinger til!
Anbefales til alle som sliter med det samme :D
Så godt at det fungerer for dere da :)
 
Eg var til osteopat på onsdag og har no ein heilt ny baby. Han skriker når han er overtrøtt, svolten eller for varm men magevondt har eg ikkje sett nåke meir til :)
 
Første konsultasjon kostet 700kr, deretter koster behandlingene 500kr, trenger ca 2-3 behandlinger
vet ikke helt hvilke metoder kiropraktoren bruker på spedbarn...
 
Første konsultasjon kostet 700kr, deretter koster behandlingene 500kr, trenger ca 2-3 behandlinger
vet ikke helt hvilke metoder kiropraktoren bruker på spedbarn...
Hvor lang tid tok behandlingen? :)
 
Osteopat er vel ei litt meir alternativt sånn som eg fikk det forklart. Kiropraktor knekker vel :)
Kiropraktoren knekker ikke babyene. Iallefall ikke min. Her bare masserte, trykket på punkter og strakk ham. :)
 
gutten min sliter veldig med luftplager og litt treg fordøyelse den siste uka og det medfører hyl og vræl hver kveld i alt fra 1-6 timer. Fikk tips om å oppsøke Osteopat og få behandling der og det prøvde vi første gang i går. Han fant skjevheter ved nakken og låsninger i magen som er grunnen til ubehaget hans! Utrolig hva de finner ut :)
Merker allerede forskjell, han sover mye lenger og mer rolig når han spiser, rapene kommer også fortere. Men som han sa, det blir ofte litt verre de første dagene etter behandling før det blir bedre, så fortsatt noen timer med skrik men bæsjen er blitt helt normal igjen!
Regner med at problemet blir helt løst med noen behandlinger til!
Anbefales til alle som sliter med det samme :D
Hei. Kan jeg spørre hvordan ungen ble etter første time? Vi var i dag. Han har nesten bare ville sove etter vi var der. Veldig unormalt her i hus. Han presser veldig enda, kommer bare luft men satser på en skikkelig bæsje bleie snart. :) fant låsning i begge hofter og korsrygg.
 
Back
Topp