Osteopat-behandling

LeneChr

Forumet er livet
Noen som har vært hos det med barna sine?

Var hos en på tirsdag fordi Thea er så urolig hele tiden og sover dårlig. Hun fant ut en del ting, men tingen er at hun nå bare sover dårlige og dårlige om natten.

Så lurte jeg på om det kanskje var sånn at det blir litt værre, for så å bli bedre? Sikkert litt ømt, støl o.l?

Hva er en osteopat??? leste først ostepop.. hihihiih.. [:D]
Vi gikk til kiropraktor da ida var liten.. hjalp ikke noe.. [&:]

Vi gikk også til kiropraktor for kolikken, men hjalp ikke noe spesiellt. Var hos han igjen for en måned siden, men han sa Thea bare var sta og at det ikke var noe galt.

Så vi gikk til en osteopat. De ser mer på helheten og sjekker spenninger og slikt.

Hun fant ut at Thea har stiv nakke med en vridning bak der. Hun har et trykk som ligger over pannen og nedover øyene. Så hun sammeliknet det med å gå med et altfor stramt pannebånd. Så hun har det ikke vondt, men ubehagelig og blir urolig av det.

Så osteopaten sa at med noen behandlinger ville hun bli roligere[:)]

Oi, jeg trodde det stod ostepop blanding jeg[8D][:D]

Jeg vet at osteopati hjelper mot endel plager, så prøv endel behandlinger og se om det bedres. Mulighetene er der [;)]

Her har vi også problemer med å sove, i tilleg er hun inmari sint helle tiden. Vi skal begyne med fotsone terapi og homopat. Ble anbefalt å prøve det av hs.

Ok, får håpe det er sånn at hun blir bedre snart. For nå våkner hun heeeeeele tiden og er veldig urolig ved måltider.
Men ikke så rart kanskje når hun har blitt vridd og vendt på stakkar.

Noen andre erfaringer?

jeg har gått til osteopat med meg selv da. jeg ble verre før jeg ble bedre. jeg har forkalkninger og nerver i klem i skulderen. har aldri vært så bra som jeg er nå[:D]

Back
Topp