ostebriks

Rosa08_Blå10

Elsker forumet
Er det nooen der ute som har en oppskrift på ostebriks som vil være så snill å gi den til meg? :D

Dytter på denne jeg[:)]

åååååå nå fikk jeg lyst på ostebriks!

er det ikke bare å lage rundstykke deig og ha ost på da? Eller kanskje du tenkte å ha ost inni også?
hmm...

*dytte*

ORIGINAL: Mamman_til_Tuva08

åååååå nå fikk jeg lyst på ostebriks!

er det ikke bare å lage rundstykke deig og ha ost på da? Eller kanskje du tenkte å ha ost inni også?
hmm...

*dytte*

sign , de e knall godt.

ja jeg tenkte på de som er ost både utenpå og inni:9.. er litt dyrt å kjøpe på fattigmann hver dag:p

Nå fikk jeg veldig lyst på Ostebriks [:D]
Aner ikke jeg, men håper noen har en god oppskrift! (Synes ikke rundstykke stekt med ost på er halvparten så gode som de i butikken osv)

ORIGINAL: Marinahh

ja jeg tenkte på de som er ost både utenpå og inni:9.. er litt dyrt å kjøpe på fattigmann hver dag:p

ja, er dyrt der.. men herreguuuuuud så gode de er! Kan ikke reise til Gjøvik uten å stikke innom en tur og ta med meg maaaange ostebriks fra fattigmann! [:D]

Jeg tenker at det kanskje kan være godt å bruke pizzadeig eller noe? Ikke akuratt pizzadeig, men noe sånt..

ja det går jo sikkert an det.. menb hvordan  få osten inni å gjøre dem så gode som hos fattigmann? dem er jo helt utrolig gode.. :)

Back
Topp