Ossen er formen deres idag da?

Jakobe4

Betatt av forumet
Jeg våkner og drit tissa trengt men det frista ikke så veldig med og opp for og tisse... kaldt og guffent snø hadde det og kommet så ble jo bare deprimert av og se det...

Så var jeg helt utrolig øm i puppene...gjør så vondt og ligge på dem men legger meg tydeligvis på dem i søvne og da verker det skikkelig i dem på morran...

Står opp og kjenner at bekkent krangler...
Fikk det litt i sist svangerskap men håpa jeg slapp unna enda...men kjenner det enda... :/ 

Ellers har jeg som vanlig vært sulten og fysen men så fort jeg skal til og putte det i munn blir jeg kjempe kvalm...Klarer og få det i meg men kvalmen blir værre og værre for hver dag nå... 

Er vel bare og vente og får vel bare se frem til at 12 uker har passert...Ikke hatt slike tydelige plager før...Men man kjenner dem kanskje bedre for hver gang ??

Ossen har din dag vært til nå??

Hos meg er det helt motsatt foreløbig.. Har IKKE ømme pupper og det hadde jeg med de to andre.. Ellers får jeg litt murringer når jeg driver meg fælt, men det går over når jeg hviler litt! Ellers INGEN symptomer ,ønsker meg egentlig noen ;-).. Kjenner livmoren vokser da :-P

Har vært mer kvalm i dag enn ellers og bekkenet verker litt, det har det jo gjort siden før positiv test.

men ellers er det lite symptomer og da hjelper det jo ikke på når man blør i tillegg. ingen ømme pupper og sånt.

har litt økt matlyst og snopesyk.

Var egentlgi i fin for mnår jeg sto opp i dag ,dro å trente 50 minutter bodypump, med kvalmebånda på just in case :P

Å Nå sitter jeg her å har litt aua i maven :( Sikekrt pga treninga, men går nok over.

:D

Kvalmen har kommet og klarer ikke å finne ut om det er fordi jeg er sulten eller kvalm... da spiser jeg også blir jeg enda mer kvalm :(
Er også veldig øm i puppene. Ellers fungerer jeg som normalt, men den kvalmen er virkelig ikke moro:(

Jeg har vært en del kvalm i dag. Holdt på å kaste opp når vi kjørte bil i dag, skikkelig guffent:/ Ellers har jeg hatt en grei dag, spist maaange små måltider og det har hjulpe på kvalmen:)

Jeg er konstant kvalm, hele døgnet. kan våkne av det om natten. hjelper litt med sea bands men ikke nok. i dag var jeg så sliten av kvalmen at jeg satt i bilen på fergen og sov på tur hjem. sambo måtte kjøre meg hjem før han og sønnen vår dro til foreldrene mine på middag, måtte legge meg i sengen og sove litt. gruer meg til tirsdag når han drar på jobb igjen og blir borte i 3uker og jeg alene med en 2åring og kvalmen :(

Jeg er bittelitt kvalm hele tiden, men går helt greit. Ellers er brystene litt ømme. Kjenner litt rivinger hø side ved rask stillingsforandring. Ellers alt ok. Er i skrivende stund på nattevakt. Blir nok mere symtomer etterhvert som ukene går, så jeg må bare nyte det slik jeg har det nå.

Føler meg i ganske fin form jeg 

Litt småkvalm innimellom (men null problem- nesten bare deilig), litt småmurring nedentil og trøtt:) Elsker disse små graviditetstegnene, men er nok fordi jeg ikke har noen #plagsomme"- i hvert fall ikke enda;)

Back
Topp