Oss :)

For noen flotte mammaer og babyer vi har på september'12:D:D:D:D

Hiver meg på og sier meg hjertens enig! :D
Hvor gøy hadde det ikke vært med et lite barseltreff, evt. å bare tatt en kopp te på cafè ;) Bare synd vi er spredd over hele landet!

Ja, tro så koselig dt har vært! :-D jeg bor i nordland, nermere bestemt hemnes kommune ;-)

Sent from my LT26w using BV Forum

Hele familien min :)
DSC_3236-1024x680.jpg

Så fiiin familie du har<3

Hvor gøy hadde det ikke vært med et lite barseltreff, evt. å bare tatt en kopp te på cafè ;) Bare synd vi er spredd over hele landet!

Hadde vært helt konge og sitti og skravla sammen hele gjengen:p Jeg bor på øvre romerike, Eidsvoll kommune:)

Takk for kommentarer på bildet av min familie. Jaggu ikke lett å få alle til å se i kamera og smile :P

Takk for kommentarer på bildet av min familie. Jaggu ikke lett å få alle til å se i kamera og smile :p
Ja, så fine dere er! =)
Koselig med familiebilde da! Det må vi jammen meg få til!
Er som regel bare jeg som tar bilder :-p

hihi, vi er spredt over hele landet :P

Vi bor jo egentlig ikke veldig langt unna hverandre da :p Drøy time bare, hehe!

Jaa, det hadde vært kos:-)
Jeg sitter i Trondheim, tror ikke det er så mange aktive fra trøndelag her inne.

Har planer om å flytte til Oslo en gang i nærmeste fremtid da, så kanskje jeg kan treffe noen av dere med tiden om anledningen byr seg :)

Så fin familie du har IrisM:-)

Så utrolig flott familie du har IrisM:D:);)

Back
Topp