Oss to nå *blde*

KathMor

Forumet er livet
Jenta mi

EKKLA! [>:] Gjøre miss "Ikke skal ha flere" sentimental og babysyk for 1 sekund[>:][8D]

SÅ SØTE DERE ER! [:D][:D][:D]

åå.. Nydelig!!! [:)][:)][:)][:)]

Helt utrolig hvor mye kjærlighet man har plass til, hvor mye kjærlighet man har å gi... Jeg er helt oppslukt av jentene mine .. Og den lille bylten her som sover i armene mine, utrolig herlig, i kveld klarer jeg ikke legge henne fra meg, hun er så god, lukter helt nyyydelig.. mmmmm .. *vil fryse tiden*

ORIGINAL: Tjukkaaa

*babysyyyyyyyyyyyyyk*

nåh... så nydelig!

babysyyyyyyyyyyk her også nå ja...

så godt å høre at dere har d helt fantastisk!

Ååååå......[:D][:D] *Glede seg*[:D]

Så nyyydelige der er sammen!!!

*Lister meg stille utigjen etter å ha sett på bildet sånn ca 5 ganger nå og later som om at jeg ikke er babysyk! *

Så søøøøøte dere er

*krysser fingrene for at alt går bra, sånn at jeg kan sitte sånn selv om et halvt års tid*

Kos dere masse!

ORIGINAL: Lene1986

*Lister meg stille utigjen etter å ha sett på bildet sånn ca 5 ganger nå og later som om at jeg ikke er babysyk! *

Heheheeh - så søt du er [8D][:D] Nå som huset er ferdig og sånt, alt ligger til rette for nr 2 - gjør det ikke?? [;)]

Det skal gå bra det Medusa! Før du vet ordet av det har du og en sånn liten varm bylt i armene dine skal du se!

så utrolig herlig bilde..
nydelig!![:)]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Lene1986

Heheheeh - så søt du er [8D][:D] Nå som huset er ferdig og sånt, alt ligger til rette for nr 2 - gjør det ikke?? [;)]

Joda... Driver med sånn smisking her hjemme [8D] Hehe..

åhhhhhhh...... [:D][:D][:D][:D]

Så nydelige dere er[:)][:)][:)]
Kos dere....

Back
Topp