Oss to<3

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Mamma er lei seg i dag lille venn. Lei seg for at vi ikke blir tatt vare på, på grunn av at pappaen din ikke har det bra. Det er vanskelig å akseptere, men håper du har det bra inni magen<3
I dag må jeg bare innse at det er oss to, og ikke vi tre. Pappa forstår det og..
I går så vi deg, vår lille jente<3 Det er den fineste "filmen" jeg noen gang har sett. Jeg er så stolt. Stolt av å se magen min vokse, stolt av å se hvor fin du var inni der. Du gjør meg glad.
Det er oss to nå lille venn! Jeg skal alltid ta godt vare på deg!! Det lover jeg.

Tøft og innse at dere to blir alene, men du tar nok det rette valget, hvis du allerede ser der nå at han ikke vil være der for dere. Du er tøff og dette er noe du garantert kommer til å klare.. klem ♡♥♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for det! Det blir nok bra. Bare utrolig vanskelig akkurat når man står i det.
Jeg burde innsett det før, men psyken hans er desverre ikke på topp alltid. Det kommer fra det blå, men er et helvete når det pågår. I dag var en av de dagene. Og i dag var dagen det virkelig gikk opp for meg at jeg må ta vare på helsen til den lille og meg nå!
Takk for gode ord<3

Huffda :( Du er sterk som innser dette og tar et valg. Men er det ingen som kan hjelpe han med psyken?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jo, han får hjelp og vi har også prøvd familievernkontoret. Men det er nok ikke noe som kan forandres med "diagnosen" hans. Han er nok paranoid/personlighetsforstyrrelse, ikke vet jeg akkurat hva det er. Men han reagerer plutselig på ting, er paranoid, "lager opp" ting. Dette har gått i perioder. Ellers er han verdens snilleste mann. Det er derfor det er så ufattelig vanskelig å akseptere og forstå. Vet ikke hva mer jeg/vi kan gjøre.

Takk:) Ja, det gjør det! Heldigvis.
Det er bare vanskelig å akseptere at dette skjer.
Men nå har jeg jo den lille jenta i magen som trenger meg 100%. Vi skal nok klare oss veldig fint vi to.
Barnefar skrev på melding at han håper vi finner oss en mann og pappa som kan ta vare på oss en dag.. Ufattelig trist.. Jeg får så vondt av han..

Sender deg mange klemmer.

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app

Huff så vondt :( God klem til deg.

Ilt å lese :( Du er sterk.
Stå på for deg og den lille! :)
Og lykke til videre. Klem :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Du er tøff! Stå på!
Du velger som du velger, fordi du er et godt menneske og en god mor som setter barnets beste først!
Ikke alle greier å sette barnets beste først, i vanskelige situasjoner.
Vær stolt over deg selv, og ha tro på at valget du har tatt er det riktige for dere!
Ting blir bedre med tiden, selv om det kan føles veldig vanskelig til tider.

Rørende lesing. Tårene triller her... hormonell som jeg er. Du er sterk som takler dette på en så fin måte. Veslejenta er heldig som har en sånn mamma. Det kommer til å gå bra med dere. Stå på! ♡ Klem

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kom deg unna, og ta vare på deg selv og nurket! Hilsen en som jobber med slik problematikk. All lykke til fra meg!

Sent from my iPad using BV Forum

Du er tøff! Stå på!
Du velger som du velger, fordi du er et godt menneske og en god mor som setter barnets beste først!
Ikke alle greier å sette barnets beste først, i vanskelige situasjoner.
Vær stolt over deg selv, og ha tro på at valget du har tatt er det riktige for dere!
Ting blir bedre med tiden, selv om det kan føles veldig vanskelig til tider.

Er det en ting jeg bestemte meg for etter jeg ble gravid, så er det å alltid tenke barnets beste!
Takk for gode ord. Jeg har heldigvis folk som støtter meg rundt meg og leilighet som er min, til meg og den lille. Så ting ordner ting. Selv om det er vanskelig som du sier.

Rørende lesing. Tårene triller her... hormonell som jeg er. Du er sterk som takler dette på en så fin måte. Veslejenta er heldig som har en sånn mamma. Det kommer til å gå bra med dere. Stå på! ♡ Klem

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ååå, tusen takk:Heartpink Håper hun tenker det samme:)
Kjenner til de hormonene..;)

Kom deg unna, og ta vare på deg selv og nurket! Hilsen en som jobber med slik problematikk. All lykke til fra meg!

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, jeg har heldigvis gjort det. Nå blir det å skape et godt hjem for meg og lille jenta. Er ikke ideelt å voksne opp med en så ustabil person desverre. Det er skummelt med de psykiske sykdommene. Ikke stort mer å gjøre heller, i hans tilfelle.
Tusen takk!

Back
Topp