Oss testetøser imellom

Hvor tidlig har dere opplevd å få 3+ på digital?
Sist mens starta 18. feb, og jeg er jo da 4 uker sånn ca? Fikk 3+ både i går kveld og i dag morges, men er ikke det veldig tidlig? Skjønner ingenting :arghh:
Enig at det er veldig tidlig. Er du helt sikker på eggløsning? Som oftest er tidligere eggløsning enn man hadde trodd årsaken. Hvis du derimot er helt sikker på når el var ville jeg har snakket med legen din om å ta blodprøve bare for å følge med at HCG-stigningen er innenfor normale rammer :)

Forventet EL i dag på CD 14 men den er jo på tur ned igjen. Høyeste test var igår på 0,33.
Vært ganske stabilt med topp rundt dag 14 tidligere og har aldri målt så lavt før som nå. S det var litt underlig. Hadde kraftige menssmerter for 3 dager siden men EL test var svak og ikke opplevd den type ubehag før. Kan ha vært en cyste som sprakk men har ikke fått påvist cyster eller andre problemer tidligere.

Vedlegg

• IMG_7538.jpeg
    IMG_7538.jpeg
    307,7 KB · Visninger: 10
Klarer ikke la være å teste og teste - har fått positive tester hver dag siden lørdag, men er livredd for at HCG-nivået ikke øker, så jeg driver og storforbruker strimler... veit man ikke skal gjøre dette :P må nok derfor kalle meg testetøs. Blir jo en slags avhengighet dette her

Er det strek? De tre siste bildene er tatt først med morgenurin, de tre første 2t etterpå med mer konsentrert urin.. vet ikke når el var eller hvilken dpo jeg er på nå

Vedlegg

• IMG_5449.jpeg
    IMG_5449.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 33
  • IMG_5463.jpeg
    IMG_5463.jpeg
    415,4 KB · Visninger: 33
  • IMG_5464.jpeg
    IMG_5464.jpeg
    414,2 KB · Visninger: 27
  • IMG_5412.jpeg
    IMG_5412.jpeg
    573 KB · Visninger: 27
  • IMG_5402.jpeg
    IMG_5402.jpeg
    620,4 KB · Visninger: 27
  • IMG_5388.jpeg
    IMG_5388.jpeg
    569,3 KB · Visninger: 34
Prøvde å sammenligne med forrige gang jeg var gravid.
Det første bilde er fra min forrige graviditet med makesure blå bakrunn så jeg strek 9 dpo som ble ganske tydelig.
De to andre bildene er fra i dag Lurer på om min er nærmere 8 dpo..

Men er ikke de to bildene ganske like min forrige positiv graviditet ?? Det er litt samme type strek kanskje bare 8 dpo istede for 9

Vedlegg

• IMG_5487.jpeg
    IMG_5487.jpeg
    251,4 KB · Visninger: 28
  • IMG_5488.jpeg
    IMG_5488.jpeg
    376,7 KB · Visninger: 28
  • IMG_5490.jpeg
    IMG_5490.jpeg
    374,5 KB · Visninger: 28
Er det strek? De tre siste bildene er tatt først med morgenurin, de tre første 2t etterpå med mer konsentrert urin.. vet ikke når el var eller hvilken dpo jeg er på nå
Kan se antydning til strek men vanskelig å si om det er skygge eller ikke :Heartbigred

Test i kveld og i morgen tidlig, jeg testet alltid sterkest på kvelden

Okey… klarte ikke å vente så jeg holdt meg i 5t ved å bare drikke bitte litt…:hilarious: streken kom opp med en gang men fortsatt veldig svak ser den tydelig når fargen begynner å virke i testlinjen. Så vanskelig å si om det er skygge jeg ser senere eller om det faktisk er en strek der. Første bilde tatt innen 1 minutt.

Vedlegg

• IMG_5561.jpeg
    IMG_5561.jpeg
    410,8 KB · Visninger: 47
  • IMG_5562.jpeg
    IMG_5562.jpeg
    170 KB · Visninger: 47
  • IMG_5560.jpeg
    IMG_5560.jpeg
    444,4 KB · Visninger: 47
Okey… klarte ikke å vente så jeg holdt meg i 5t ved å bare drikke bitte litt…:hilarious: streken kom opp med en gang men fortsatt veldig svak ser den tydelig når fargen begynner å virke i testlinjen. Så vanskelig å si om det er skygge jeg ser senere eller om det faktisk er en strek der. Første bilde tatt innen 1 minutt.
Den er positiv :hello2 får håpe at strekene utvikler seg videre :joyful:

Dette er mer enn skyggestreker vil jeg si. Her er det noe på gang :) Krysser fingrene for stigning!

Den ville vel ikke dukket opp sånn hvis den var negativ ?? Altså skyggestrek ? Kan den reagere sånn hvis jeg har eggløsning nå liksom ? Er mye kluss pgr av P -pille slutt
Nei, jeg vil påstå at den er positiv. Det ser ikke ut som skyggestrek synes jeg

Dagens tester, synes ikke at den er så fryktelig mye sterkere enn i går… når den har tørket på siste bilde kan jeg se forskjell fra i går.. lurer nå på om dette er bare lure streker. Selvom jeg ser at det ligger noe farge i den. Men hadde forventet at den skulle være mye tydeligere i dag..

Vedlegg

• IMG_5859.jpeg
    IMG_5859.jpeg
    317,4 KB · Visninger: 29
  • IMG_5860.jpeg
    IMG_5860.jpeg
    303,8 KB · Visninger: 26
  • IMG_5862.jpeg
    IMG_5862.jpeg
    369,6 KB · Visninger: 27
  • IMG_5861.jpeg
    IMG_5861.jpeg
    469,7 KB · Visninger: 27
  • IMG_5863.jpeg
    IMG_5863.jpeg
    269,2 KB · Visninger: 28
Dagens test, bare babyplan tom for makesure. Synes det er lettere å ta bilde av streken i dag. Blir ikke klok på det her

Vedlegg

• IMG_5949.jpeg
    IMG_5949.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 36
Dagens test, bare babyplan tom for makesure. Synes det er lettere å ta bilde av streken i dag. Blir ikke klok på det her
Det kan være at det plutselig tar seg opp, det kan å være en kjemisk graviditet.
Hvis du er 10 dpo i dag, så er ikke håpet ute :)

Det kan være at det plutselig tar seg opp, det kan å være en kjemisk graviditet.
Hvis du er 10 dpo i dag, så er ikke håpet ute :)
Er nok langt fra 10 dpo, har hatt en kjemisk allerede denne rare syklusen derfor jeg ikke skjønner noen ting. Fikk positiv digital veldig tidlig rundt 17 mars, 10 dager etter samleie.. 18 mars målte jeg blodet og da var det helt nede på 0,4 som betyr at det må nesten ikke vært noe hcg bare så vidt streifet borti eller noe. Testene ble helt blanke lørdagen da jeg vet at urinen kan henge igjen selvom blodet er i 0. Meeen så kommer dette mysteriet om hvorfor jeg nå får økende tester. Fra onsdag-fredag i dag… tok en ny nå en helt annen test se bilde. Kan egget bare ikke klart å grave seg helt ned å feste seg ordentlig derfor negativ og rask dropp i hcg? Eller har jeg sluppet to egg som har festet seg ulikt?

Vedlegg

• IMG_6002.jpeg
    IMG_6002.jpeg
    631,5 KB · Visninger: 32
  • IMG_6022.jpeg
    IMG_6022.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 32
Back
Topp