Oss testetøser imellom

Disse testene er så utrolig sensitive at det burde vært en tydelig strek nå i dag om det var noe der i går dessverre :sorry: Men hvis du ikke er sikker på EL så håper jeg det bare er for tidlig, og at det likevel blir en babystrek snart:Heartred
Akkurat de her er ikke så sensitive - 25 ml/u. Og har sett flere tilfeller hvor testene holder seg slik som mine i flere dager før man får en tydelig strek. Det er NOE der hvertfall, hvis jeg sammenligner med tidligere negative tester så er det tydelig at det er noe i test feltet :smiley-ashamed004
Krysser fingrene for at jeg får en tydelig strek snart :Heartred
Takk , håper virkelig det :Heartred

:HeartredAltså, jeg har så klump i magen. Skjønner ingenting. Jeg får ikke sterkere enn dette 20 dpo, og nesten ingen økning fra 18 dpo.
Forsøkte å ta en mer sensitiv test i går 19 dpo, og den ble jo som forventet tydeligere da, men fremdeles svakere enn teststreken.

Jeg skal til gynekolog i dag, og forhåpentligvis få forsikret meg om plassering av graviditeten, hvis mulig, før jeg reiser til syden i helga.

Noen som har opplevd så svake tester 20 dpo og at det har gått bra?

Vis vedlegget 461389
Har ingen erfaring med dette, men håper det går bra for deg :Heartred

Akkurat de her er ikke så sensitive - 25 ml/u. Og har sett flere tilfeller hvor testene holder seg slik som mine i flere dager før man får en tydelig strek. Det er NOE der hvertfall, hvis jeg sammenligner med tidligere negative tester så er det tydelig at det er noe i test feltet :smiley-ashamed004
Krysser fingrene for at jeg får en tydelig strek snart :Heartred
Takk , håper virkelig det :Heartred
Jeg fikk strek på disse samme dag som blodprøve viste 8 i HCG, så de slår ut en del før 25 :Heartred Har derfor alltid kun brukt disse, og ikke tidligtestene - er en del andre poster her om det samme også. Men det høres jo lovende ut! Du bør da få en klar strek i morgen, blir spennende:smiley-angelic001

Altså, jeg har så klump i magen. Skjønner ingenting. Jeg får ikke sterkere enn dette 20 dpo, og nesten ingen økning fra 18 dpo.
Forsøkte å ta en mer sensitiv test i går 19 dpo, og den ble jo som forventet tydeligere da, men fremdeles svakere enn teststreken.

Jeg skal til gynekolog i dag, og forhåpentligvis få forsikret meg om plassering av graviditeten, hvis mulig, før jeg reiser til syden i helga.

Noen som har opplevd så svake tester 20 dpo og at det har gått bra?

Vis vedlegget 461389
Hvilket batchnr er det du har på makesure? De har hatt noen med svakt fargestoff, så strekene aldri blir like sterke som kontrollstreken. Kanskje du har en av dem? Syns jo den andre testen din har en veldig fin strek, med tanke på at de ofte er mye tregere til å slå ut om det er RFSU sin :Heartred

Beste er å få tatt HCG blodprøve, men forstår at du er ekstra stresset med tanke på at du skal reise nå. Håper gynekologen vil kunne gi deg litt avklaring :Heartred

Hei alle ❤️ fordi eg har mista så mange så har eg hatt åpen tilgang til blodprøver for hCG, så derfor har eg tatt blodprøve veldig kort tid etter test og har kunne laga disse bildene. Hadde ein egen tråd om det for 2år siden, men syns det er fint å dele i disse skyggestrekdagene:happy:
Eg både testa og tempa etter EL og viste nøyaktig dag, så ingen sjans for at dpo er feil.
Det er to forskjellige graviditeter.
Vis vedlegget 461058Vis vedlegget 461059

Her er en vanlig makesure med bare 6 i HCG, syns denne posten var veldig nyttig :Heartred.

Fikk eggløsningssmerter i går, testene har ikke vært helt positiv,men rundt hjørnet har testet 2 ganger om dagen. Men begynte å få litt symptomer på pms 1-2 dager i forveien,men litt vondt ved armhulen og nipler som kom å gikk litt. Tempøkning idag,men lurer på da om noen har erfart pms før eggløsning skjer? I såfall hvor lenge før? En som e forvirra om vi forhåpentligvis klaffa denne gangen

Jeg fikk strek på disse samme dag som blodprøve viste 8 i HCG, så de slår ut en del før 25 :Heartred Har derfor alltid kun brukt disse, og ikke tidligtestene - er en del andre poster her om det samme også. Men det høres jo lovende ut! Du bør da få en klar strek i morgen, blir spennende:smiley-angelic001
Åja, ja krysser fingrene Hvilken dag var du på når du fikk strek? :happy:

Åja, ja krysser fingrene Hvilken dag var du på når du fikk strek? :happy:
Kvelden 8 DPO :Heartred Men det var ikke den testen jeg tok samtidig som blodprøve (det var når jeg skulle teste ut HCG av kroppen etter en tidligere SA/EXU), så aner ikke hvor mye jeg hadde i HCG akkurat da. Men fikk negativ test 7 DPO + 8 DPO morgen, og så denne streken på kvelden, så var nok ganske lavt. Så kanskje forsøk en ny i kveld? Vet flere får tydeligere strek på kveldsurin :)

Vedlegg

• IMG_5704.jpeg
    IMG_5704.jpeg
    25,7 KB · Visninger: 77
Kvelden 8 DPO :Heartred Men det var ikke den testen jeg tok samtidig som blodprøve (det var når jeg skulle teste ut HCG av kroppen etter en tidligere SA/EXU), så aner ikke hvor mye jeg hadde i HCG akkurat da. Men fikk negativ test 7 DPO + 8 DPO morgen, og så denne streken på kvelden, så var nok ganske lavt. Så kanskje forsøk en ny i kveld? Vet flere får tydeligere strek på kveldsurin :)
Se der ja :Heartred Det kan jeg prøve - da er det om å gjøre å holde seg lengst mulig og ikke drikke så mye, sant? :happy:
Aner ikke hvor mange dpo jeg er - men hadde el et sted mellom 17-20. Så mellom 8-11 dpo. Så er tidlig ennå.
Jeg har et lite håp - mulig kroppen bare tuller med meg, men har fått veldig store bryster, typ gått opp et par bhstørrelser, pluss veldig ømme, også større/ømme nipler, også er hormonene heeelt på bærtur - mye kraftigere enn vanlig :smiley-ashamed004

Prøvde en annen test på ettermiddags urin. Noen som ser noe her?
Jeg ser noe her! :D
For øvrig så har Makesure tapt seg bare det siste halve året syntes jeg. I høst fulgte den vanlige og tidligtesten hverandre helt når jeg testet, mens nå er det stor forskjell! Testene på bildet er tatt på samme urin, så det viser jo hvor mye bedre tidligtesten er nå

Vedlegg

• IMG_7565.jpeg
    IMG_7565.jpeg
    61 KB · Visninger: 82
Jeg ser noe her! :D
For øvrig så har Makesure tapt seg bare det siste halve året syntes jeg. I høst fulgte den vanlige og tidligtesten hverandre helt når jeg testet, mens nå er det stor forskjell! Testene på bildet er tatt på samme urin, så det viser jo hvor mye bedre tidligtesten er nå
Iiik! Ikke bare en skyggestrek? :eek::love7

Oi! Ja det var stor forskjell! :eek: Så det var en diskusjon ang make sure sine vanlige, batch som slutter på 11- er denne jeg har testet med frem til nå. Når jeg byttet til tidlig dukket denne streken opp med en gang !

Prøvde en annen test på ettermiddags urin. Noen som ser noe her?
Ja detta vil eg påstå er babystrek:love017
Interessant å se dette med tidlig vs vanlig, eg som berre har kjøpt vanlige nå fordi dei va jo lika gode for 2år siden:facepalm::hilarious:

Iiik! Ikke bare en skyggestrek? :eek::love7

Oi! Ja det var stor forskjell! :eek: Så det var en diskusjon ang make sure sine vanlige, batch som slutter på 11- er denne jeg har testet med frem til nå. Når jeg byttet til tidlig dukket denne streken opp med en gang !
Jeg tipper babystrek i alle fall! Blir spennende å se neste test :love017
Ja, jeg hadde også batch 11 her. Fikk hjertet i halsen flere ganger fordi de var så ustabile nå.

Åå så gøy! Ble streken sterkere dagen etter? :Heartred Blir såå gøy å teste i morgen! :smiley-bounce022
IMG_5049.jpeg

Her var med andremann. Første bildet er 10 dpo morgen, andre bildet er annen type test på kvelden. :joyful: Dumt jeg ikke brukte samme test, men jeg ville vel forsikre meg, og testet med alle merkene :laughing002
Med første fikk jeg veeldig svak strek 9 dpo, og hadde samme type økning. Men kommer jo helt an på når på dagen, hvor konsentrert urinen er og hvilken test.

Vis vedlegget 461435
Her var med andremann. Første bildet er 10 dpo morgen, andre bildet er annen type test på kvelden. :joyful: Dumt jeg ikke brukte samme test, men jeg ville vel forsikre meg, og testet med alle merkene :laughing002
Med første fikk jeg veeldig svak strek 9 dpo, og hadde samme type økning. Men kommer jo helt an på når på dagen, hvor konsentrert urinen er og hvilken test.
Morro å se! :love7 Testet i kveld, men så ingen strek..Mulig urinen var utvannet.. Prøver igjen i morgen tidlig :happy::nailbiting:

Back
Topp