Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns dette ser ut som babystrekBabystrek eller skygge?
Vis vedlegget 458168
Vanskelig å si. Ser streken og håper den utvikler seg til noe merHei, veldig ny på tråden her. Er idag 7 dpo og klarte ikke å vente med å teste noen som ser en strek her, eller er det skygge strek?
BabystrekSyns dette ser ut som babystrek![]()
Krysser fingraVanskelig å si. Ser streken og håper den utvikler seg til noe mer![]()
Jeg ser noe!Noen som ser noe her? Aner ikke dpo hvis jeg er dpo, er et år siden fødsel og har fortsatt ikke fått mensen..
Vis vedlegget 458156
Har hatt slike tester hver gang jeg har testet for eggløsning de siste 2 mnd, så jeg må jo si jeg er spent på når det skal skje noe…
Vis vedlegget 458157
Den kvalmen er ikke noe savn , men verdt det . Jeg fikk igjen mensen alleredeTusen takkalt fint med dere? 2 mnd allerede
jeg var også dårlig med begge. Med gutten var jeg kvalm kveld og natt, med jenta var jeg kvalm morgen og formiddag. Denne gangen er jeg kvalm av/på hele døgnet
![]()
Ville sagt babyBabystrek eller skygge?
Vis vedlegget 458168
Fikk denne forje syklus og var ikke gravid. Testen jeg tok etterpå av samme merket var helt negativt. Stoler ikke på disse mer.Hei igjen alle sammen!i dag går jeg nesten på veggen for jeg forstår ingenting
Syns dere det er noe på denne testen ?
Med den medisinen jeg går på skulle jeg fått mens for en uke siden, det går jo også an at EL var seinere så dermed en sen mens eller evt positiv test… uff blir så oppgitt av sånt her..
Okey såpass ja, ja da må jeg prøve ett annet merke. Har egt de test ofte fra RFSU også, hvordan er din erfaring med de?Fikk denne forje syklus og var ikke gravid. Testen jeg tok etterpå av samme merket var helt negativt. Stoler ikke på disse mer.
Dårlige de også! Seint svar og dårlig økning.Okey såpass ja, ja da må jeg prøve ett annet merke. Har egt de test ofte fra RFSU også, hvordan er din erfaring med de?