Prøverlykken1993
Flørter med forumet
Ååh, så bra det ikke bare er jeg som ser! Har fått skyggestrek på disse før, men aldri med fargeDer er det strek!
Håper på klarere strek i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, så bra det ikke bare er jeg som ser! Har fått skyggestrek på disse før, men aldri med fargeDer er det strek!
Ikke problem å se at det er blått i den streken der!Vis vedlegget 416043Vis vedlegget 416044
Hva tror dere? Jeg kan se med det blotte øyet at det er blå-farge i streken, bare vanskelig å få med på bilde. Streken kom ganske fort9 eller 10 dpo idag

Åh! HåperhåperIkke problem å se at det er blått i den streken der!![]()

Kan nok se ut som EL kommer i morgen eller tirsdag jaHva tror dere?Regner nesten med at EL er i morgen? Tenker ny test kanskje kl 16 og i kveld. Helt ny på eltesting, så tester ofte for å få kontroll. Vis vedlegget 416052

Åh, takk for bilde! Veldig nyttig å se! Spennende å følge med på altså!Kan nok se ut som EL kommer i morgen eller tirsdag ja.
Legger ved bilde fra forrige pp , som du ser hadde jeg 0,82 før jeg fikk peak dagen etterVis vedlegget 416054
Har ikke vært flink nok til å tempe, men ca. kl.20 i går var eltest negativ. Kan det bety at eggløsning skjedde i går kveld? Det ville vært perfekt i forhold til aksejelegging i så fall.Ja,når egget har sluppet, så øker tempen![]()
Ja, det er noe
Så gjenstår det jo bare å se om dette *noe* blir noe merJa, det er noe
Det kan bety det, jaHar ikke vært flink nok til å tempe, men ca. kl.20 i går var eltest negativ. Kan det bety at eggløsning skjedde i går kveld? Det ville vært perfekt i forhold til aksejelegging i så fall.
Ja!!!Hei!
Litt ny i dette gamet… Er det en ultra svak strek her eller ser jeg meg blind?
Ca 12 dpo
JaHei!
Ca 12 dpo
Gratulerer!! Velkommen inn i junigruppa!Hei!
Ca 12 dpo
Takk for det!Gratulerer!! Velkommen inn i junigruppa!
Jeg ser
Tror jeg ser noe.