Det er jo derfor vi er her, tror alle kjenner på denJeg unner alle en positiv test, vil bare så gjerne ha en selv![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo derfor vi er her, tror alle kjenner på denJeg unner alle en positiv test, vil bare så gjerne ha en selv![]()

Håper jeg kommer fort etter!Jepp, perfekt sånn sett.![]()
Jeg føler meg bare så innmari slem som kjenner på et stikk av misunnelse hver gang jeg ser en positiv test herDet er jo derfor vi er her, tror alle kjenner på den![]()
men som sagt, når det stikket er passert, så er jeg veldig glad på den personens vegne Håper jeg kommer fort etter!vet du omtrent termin?
Hihi, morsomtOm jeg går ut fra menssyklusen så er termin 17 mai. Blir nok ca det pluss/minus en dag eller to, for jeg har stabile sykluser og vet når det fertile vinduet var (ikke gått på hormonell prevensjon på 12-ish år).

Kjenner meg veldig igjen der. Samme som at en kollega fikk sønnen sin nå i helga, til og med før termin. Og jeg kjente samme misunnelse som når hun fortalte om graviditeten, bare enda mer misunnelse nå etter 2 saJeg føler meg bare så innmari slem som kjenner på et stikk av misunnelse hver gang jeg ser en positiv test hermen som sagt, når det stikket er passert, så er jeg veldig glad på den personens vegne
![]()
Veldig glad på hennes vegne, men kjenner også på at jeg egentlig skulle hatt snart ogsåKjenner meg veldig igjen der. Samme som at en kollega fikk sønnen sin nå i helga, til og med før termin. Og jeg kjente samme misunnelse som når hun fortalte om graviditeten, bare enda mer misunnelse nå etter 2 sa![]()
Veldig glad på hennes vegne, men kjenner også på at jeg egentlig skulle hatt snart også

Hihi, morsomtfin feiring av Norge med å føde
![]()
Heldig da! Med eldste startet det dagen før termin, hun kom dagen etter termin. Minsten startet det sju dager etter (samme dag som jeg hadde vært på overtidskontroll og ble strippet skikkelig), og kom 8 dager overHaha ja. Men de kommer jo nesten aldri på termin. Tipper 12 eller deromkring. Over termin slipper jeg heldigvis.![]()

Jeg klarer ikke å se noe, men jeg har veldig dårlig streksynJeg tok en ny test i dag, og fikk en litt rar strek, hva tenker dere om denne? Den er lys rosa, men den er liksom så avgrenset/bein og tynn i forhold til det jeg har sett bilder av her inne. Tenkte først at det måtte være en skygge, men ble så usikker når jeg så på bildene nå.
Heldig da! Med eldste startet det dagen før termin, hun kom dagen etter termin. Minsten startet det sju dager etter (samme dag som jeg hadde vært på overtidskontroll og ble strippet skikkelig), og kom 8 dager overmen det sies at tredjemann er en luring?
![]()
Det er jo det besteEldstemann (men andrefødt) ble jeg satt igang med ei lita uke før termin, men igangsettinga var stripping og deretter å ta vannet for jeg hadde allerede god åpning. Yngstemann starta sjøl med vannavgang på morgenen 39+2. Får se hva som skjer nå da, men overtid slipper jeg i alle fall pga tidligere morkakesvikt. Satser på det går av seg selv slik som med yngstemann.![]()

Jeg testa DØNN negativt 9DPO, ikke antydning til strek. Og så fikk jeg svaaaaak strek 10DPO.Jeg tester stadig negativt, 9 dpo. Alt håp er ikke ute enda, men jeg kjenner jeg forbereder meg på tr. Får sterilisere den nye mensdisken min![]()
Jeg så bildekvaliteten her ble dårlig, måtte zoome selv for å se den her. Er en strek der men det var så rart at den liksom er helt tynn. Takk for svarJeg klarer ikke å se noe, men jeg har veldig dårlig streksyn![]()
Gratulerer!!!Altså- er det mulig?! Digital slo ut, på DEN svake strimmelen! Er 11dpo/ 3+4 i dag. Det hadde jeg ikke forventa! Vis vedlegget 413939
Håperså sykt du får en frisk og fin terminspire denne gang!!!