Godt det ikke var bare meg og mitt streksynJeg ser også strek!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det ikke var bare meg og mitt streksynJeg ser også strek!

StreksynGodt det ikke var bare meg og mitt streksyn![]()
Neida, jeg skimter noe der!her er det strek ja. rosa strek og ikke grå som i tørkesterek. Men ville tro dette er 7-8 dpo. 5-6 dpo har vel ikke egget rukket å feste seg enda?5-6 dpo idag tror jeg ifølge app og når jeg testet, tror kroppen er litt skrullete ellers er jeg blitt skrullete med streksynøverste når den har tørket, nederste innenfor 3minVis vedlegget 410376Vis vedlegget 410375Vis vedlegget 410374
Aldri gått på prevansjonmini kom til med hjelp fra ivf i mai 2022 etter å ha prøvd 7 år med exen og 2 år med nåværende, men ble spontant gravid med hjemmelaget i februar. Første gang jeg har blitt naturlig gravid. Endte i SA rundt uke 7.
Hadde peak på eltestene 10. Juli på ettermiddagen, på kvelden og dagen etter var de svake igjen. Derfor jeg tror jeg er 5-6dpo bare. Men aner ikke. Mente også jeg så strek så trodde jeg hadde blitt skrulleteher er det strek ja. rosa strek og ikke grå som i tørkesterek. Men ville tro dette er 7-8 dpo. 5-6 dpo har vel ikke egget rukket å feste seg enda?
men godt det er flere som ser.Har vært mye tårer og såre følelser rundt temaet med barn ja. Ble jo selvsagt helt overlykkelig av å få positiv test med hjemmelaget på selve bursdagen min. Var ikke planlagt for å si det mildt men våknet med div symptomer som gjorde jeg testet å til min store overraskelse var den positiv gitt. Veldig trist det endte i SA også når det først var hjemmelaget og vi trodde jeg ikke kunne bli gravid selv.Du har vært tålmodig må jeg si da ja. For en lykke i seg selv at det plutselig klaffet, men trist du måtte oppleve SA
Har vært mye tårer og såre følelser rundt temaet med barn ja. Ble jo selvsagt helt overlykkelig av å få positiv test med hjemmelaget på selve bursdagen min. Var ikke planlagt for å si det mildt men våknet med div symptomer som gjorde jeg testet å til min store overraskelse var den positiv gitt. Veldig trist det endte i SA også når det først var hjemmelaget og vi trodde jeg ikke kunne bli gravid selv.

jeg ville kanskje holdt den lengre i urinen når jeg dyppet. Man ser at hele testen er veldig rosa og tyder på at fargen ikke har rent nok igjennom i starten. prøv å ta en litt senere. jeg får alltid sterkere test på ettermiddagen enn med morgenurin.Tok en ny test i dag på morgenurin
Omtrent når det hadde gått 3min ser jeg tydelig rosa strek, men ved 5min så synes den ikke like godt så er redd for at den da er negativ
Nr. 1 er tatt etter det hadde gått 3min
Nr. 2 er tatt etter det hadde gått 5min
Vis vedlegget 410410
Hva tenker dere?![]()
jeg ville kanskje holdt den lengre i urinen når jeg dyppet. Man ser at hele testen er veldig rosa og tyder på at fargen ikke har rent nok igjennom i starten. prøv å ta en litt senere. jeg får alltid sterkere test på ettermiddagen enn med morgenurin.
Får håpe jeg klarer det denne gangen daSpennende! Jeg ser også strek på den første, men ikke den andre.Holdt den omlag 7 sekunder nedi. Trodde det holdt men. Kanskje jeg telte for fort
Da blir det å holde seg til rundt kl.12 da jeg nylig drakkFår håpe jeg klarer det denne gangen da
Spennende! Jeg ser også strek på den første, men ikke den andre.
Kjedelig den ble negativ når jeg ble så overlykkelig av å se strek 2 ved 3 min. Får prøve å holde meg noen timer å ta ny testKan være testen som er teit også, hvor mange dpo er du nå?Det jeg synes var rart streken forsvant når det nærmet seg 5minKjedelig den ble negativ når jeg ble så overlykkelig av å se strek 2 ved 3 min. Får prøve å holde meg noen timer å ta ny test
Kan være testen som er teit også, hvor mange dpo er du nå?
Mye kan skje da, krysser fingrene for degMellom 10-12 DPO
Når jeg ble gravid i 2020 tester jeg omlag 4 dager etter ikm da jeg fikk strek 2 som ikke en gang var like sterk som strek 1. så tror jeg er sånn som produserer HCG sent.
Men de andre testene jeg har tatt dem siste dagene har jo vært som denne så vet ikke om det var akkurat den testen som var teit eller ikke

Mye kan skje da, krysser fingrene for deg![]()
Det jeg synes var rart streken forsvant når det nærmet seg 5minKjedelig den ble negativ når jeg ble så overlykkelig av å se strek 2 ved 3 min. Får prøve å holde meg noen timer å ta ny test
Den øverste er dessverre ingen strek med fargestoffet som fordeler seg, hadde du filma hadde du sett "streken" flytte seg oppover.
Jeg pleier forresten å holde testen i urinen til jeg ser fargestoffet komme oppover testen, teller ikke sekunder![]()
Jeg har opplevd dette flere ganger, ser den rosa streken godt ved 3 min, men så forsvinner den.Tok en ny test i dag på morgenurin
Omtrent når det hadde gått 3min ser jeg tydelig rosa strek, men ved 5min så synes den ikke like godt så er redd for at den da er negativ
Nr. 1 er tatt etter det hadde gått 3min
Nr. 2 er tatt etter det hadde gått 5min
Vis vedlegget 410410
Hva tenker dere?![]()