Oss testetøser imellom

Fikk denne idag! Spennende å se hva det blir til :nailbiting: :hilarious:

Vedlegg

• NegativeImage_032f57e3-a9d6-44b8-a35f-98efe3085d7d.png
    NegativeImage_032f57e3-a9d6-44b8-a35f-98efe3085d7d.png
    5,1 MB · Visninger: 113
  • Snapchat-163755767.jpg
    Snapchat-163755767.jpg
    1,5 MB · Visninger: 109
Spør her også jeg :)

Hvilke tester synes dere er best? Forrige svangerskap tok jeg metode tidlig test. Fikk negativ først, og så positiv en uke etterpå. Første test tok jeg dag 28 i syklus (cirka 31 dager syklus). Er så redd for å få negativ igjen selvom det egentlig er positiv :rolleyes:
Når jeg tok testen første gang hadde jeg mange symptomer. Ekstremt trøtt, kroppen verket, leamus i øyet og begynte å få bekkenplager…

Fikk denne CB i dag!
Er 14dpo, og hatt blenda tester frem til i går så og si.. kanskje hintet noe veldig veldig svakt. Hva tror dere? Denne streken kom etter 1 min og den er ganske tydelig blå :nailbiting: :hilarious: (Her er bilde litt redigert)

Vedlegg

• Snapchat-1203725845.jpg
    Snapchat-1203725845.jpg
    1,2 MB · Visninger: 131
Ja, jeg ville heller stolt på denne Make Sure-testen enn babyplan-testen! Satser på at dette går veldig bra!
Viste seg heldigvis jeg stresset for ingenting :D 3+ på digital i dag, viste 2-3 i går. 4+6:Heartred Babyplan var ikke så sterk i dag heller, tydelig et dårlig parti eller noe.

Vedlegg

• 3FCAC523-011C-4736-8D65-A14BED4A4EE7.jpeg
    3FCAC523-011C-4736-8D65-A14BED4A4EE7.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 78
Viste seg heldigvis jeg stresset for ingenting :D 3+ på digital i dag, viste 2-3 i går. 4+6:Heartred Babyplan var ikke så sterk i dag heller, tydelig et dårlig parti eller noe.
Å, så deilig å se at andre tester blir sterkere/høyere :Heartred Ja, styrken på babyplan er ikke alltid til å stole på, så det var nok et dårlig parti. Det var det jeg håpet! Så glad på dine vegne:love2

Kanskje egget festet seg sent hos meg denne gangen evt! Håper dette går veien. Skal ta en til I morgen og er den sterkere så svir jeg av digital :nailbiting: :D
Det er så spennende, og timene går ikke fort nok, når man får slike svake streker! Er jo absolutt ikke noe fasit når egget fester seg :D Er du sikker på eggløsningstidspunkt? Har troen på dette som babystrek :love017

Å, så deilig å se at andre tester blir sterkere/høyere :Heartred Ja, styrken på babyplan er ikke alltid til å stole på, så det var nok et dårlig parti. Det var det jeg håpet! Så glad på dine vegne:love2
Ville bare si at det er veldig stort av deg å bli så glad på andres vegne, når man selv venter på positiv test :Heartred Du har jo hatt noen skikkelig reflekterte og fine innlegg i dagboken din, og den nydelige innstillingen din er beundringsverdig!

Spør her også jeg :)

Hvilke tester synes dere er best? Forrige svangerskap tok jeg metode tidlig test. Fikk negativ først, og så positiv en uke etterpå. Første test tok jeg dag 28 i syklus (cirka 31 dager syklus). Er så redd for å få negativ igjen selvom det egentlig er positiv :rolleyes:
Når jeg tok testen første gang hadde jeg mange symptomer. Ekstremt trøtt, kroppen verket, leamus i øyet og begynte å få bekkenplager…
Jeg er ikke noe testdronning, men etter å ha testet etter eggløsning og graviditet i tre sykluser, samt etter stigning nå når jeg ble gravid, så er konklusjonen: MAKESURE! Jeg har hatt dårlig erfaring med skyggestreker på babyplan tidligere, og nå når jeg testet etter stigning hadde jeg et dårlig parti med babyplan vanlig strimmel. Makesure har jeg aldri fått skyggestrek på, virker som det er mange som opplever det samme. Og selvom det står den er sensitiv ved hcg 25, så har den slått ut tidlig og vært like sterk som babyplan i starten. Fikk positiv allerede 9dpo med makesure.

Ville bare si at det er veldig stort av deg å bli så glad på andres vegne, når man selv venter på positiv test :Heartred Du har jo hatt noen skikkelig reflekterte og fine innlegg i dagboken din, og den nydelige innstillingen din er beundringsverdig!
Å, så hyggelig av deg å si :love2. Jeg blir særlig glad enten når folk som har prøvd lenge endelig blir gravide, eller når folk med blødninger, svake/sene tester e.l. ser ut til å få vellykkede svangerskap. Det gir meg selv troen på at det kan gå for meg også, selv om det tar tid og jeg tester sent positivt, spotter e.l. Men jeg er bare et menneske, jeg også, så jeg må innrømme at jeg kjenner det stikker litt hver gang noen f.eks. legger ut bilde av positiv test og er bekymret for om de er gravide fordi det ikke var planlagt;)

Gratulerer :Heartred Nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor ikke?
Tuuusen takk :Heartred Metode sine har jeg ikke brukt tidligere, men fant fort ut at de hadde utrolig dårlig med farge, og lang tid før du så noe. Mens babyplan har jeg brukt ved 2 tidligere svangerskap og alle pp før denne. Og alltid likt dem, helt til i fjor. Da ble det skyggestreker på nesten alle:depressed: Så da prøvde jeg ut Make Sure, og digger de:joyful:

Det er så spennende, og timene går ikke fort nok, når man får slike svake streker! Er jo absolutt ikke noe fasit når egget fester seg :D Er du sikker på eggløsningstidspunkt? Har troen på dette som babystrek :love017
Jeg testa for EL og hadde positiv test første dag 12 juli og samme 13 juli, før den var negativ igjen. Jeg håper virkelig dette er babystrek jeg også :nailbiting: :Heartpink

Å, så hyggelig av deg å si :love2. Jeg blir særlig glad enten når folk som har prøvd lenge endelig blir gravide, eller når folk med blødninger, svake/sene tester e.l. ser ut til å få vellykkede svangerskap. Det gir meg selv troen på at det kan gå for meg også, selv om det tar tid og jeg tester sent positivt, spotter e.l. Men jeg er bare et menneske, jeg også, så jeg må innrømme at jeg kjenner det stikker litt hver gang noen f.eks. legger ut bilde av positiv test og er bekymret for om de er gravide fordi det ikke var planlagt;)
Ja, ser den! Blir kanskje litt langt mellom aktive prøvere og de som blir uplanlagt gravide. Her inne på prøverforumet skjønner de fleste hvor sterkt ønsket om barn er. Føler meg veldig privilegert som ble gravid i pp3, og skjønner godt det kan være litt kjipt for de som har prøvd lengre å se det gå raskere for andre. Men er lenge til jeg er på den trygge siden! Synes bare det var så fint at du evnet å bli glad på andres vegne. Tenker at forumet blir mye sterkere og bedre av at man støtter hverandre, uansett om noen blir gravid i pp1 eller pp21. Er jo ønsket om barn som vi alle deler! :Heartred

Denne syklusen blir helt merkelig etter kjemisk. Kjenner allerede at el er på vei, 5 dager før tiden.. og er på ferie, på et hotell i Drammen for øyeblikket. Med ettåringen i samme seng, og 12 åringen i seng ved siden av. Uten tester :hilarious: Her er det bare å komme seg hjem og få lagt inn aksjer snarest:hilarious: spørs om jeg må ut og få tak i noen reservetester bare for å ha kontroll:arghh:

Er vel 4+3 eller 4+2 i dag. Syns den rosa streken på vanlig test var blitt bittelitt sterkere men fortsatt 2-3. Kanskje burde gitt meg med testingen nå? For dette er nesten en psykisk sykdom, haha.

Vedlegg

• 5ED50ACC-055F-4FC5-80A3-4C160EEE2A49.jpeg
    5ED50ACC-055F-4FC5-80A3-4C160EEE2A49.jpeg
    985,3 KB · Visninger: 92
Back
Topp