Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testen i dag 12-13 dpo, trenger ikke myse for å se streken nå i hvertfall![]()

Du har kommet over i april gruppa nu? Har ikke vi termin samme dag? 6/4?Ja, tenkte det var på tide å melde seg inn. Tror jeg hadde EL mellom 10/7 og 11/7 så da er vel termin 5/4 eller 6/4 hvis det stemmer??Du har kommet over i april gruppa nu? Har ikke vi termin samme dag? 6/4?
Ja, samme som megJa, tenkte det var på tide å melde seg inn. Tror jeg hadde EL mellom 10/7 og 11/7 så da er vel termin 5/4 eller 6/4 hvis det stemmer??
Jeg ser dessverre ikke noe på de to øversteHva tenker dere om denne?
Øverste bilde var etter rundt 3 min. Det siste bildet vet jeg ikke da jeg snudde meg og aner ikke hvor lang tid etter men er ikke lang tid etter første bildet
Skal sies den med tydelig strek er blå og ikke grå som den ble på bildet.
Vis vedlegget 385304
Vis vedlegget 385307
Vis vedlegget 385306
@Juliii Jeg har opplevd det samme, flere ganger dessverre!Jeg ser dessverre ikke noe på de to øverste
Og har fått sånn tynn strek på tørka CB mange ganger uten at jeg var gravid.
@Juliii Jeg har opplevd det samme, flere ganger dessverre!
Håper for deg at det er babystrek, må jo være en grunn til at de ennå selgesSå kjedelig!! da jeg trodde noe var på gang da jeg har kjent stikninger som jeg ikke pleier blant annet
Får evt test igjen om noen dager å se om det er noe økning eller ei får krysse fingreneHåper for deg at det er babystrek, må jo være en grunn til at de ennå selges![]()
Jeg har trua. Her legger jeg ved bilde av mine første positive tester av det merket. Og det er etter tidsfristen. Før var det bare en blå skygge.Så kjedelig!! da jeg trodde noe var på gang da jeg har kjent stikninger som jeg ikke pleier blant annet
Jeg forstår veldig godt bekymringen din. Jeg har også begynt å bli redd de to gangene jeg har fått positive tester som plutselig stagnerer i utviklingen og ikke blir sterkere. Det har heller ikke gått bra noen av de gangene. Når det er sagt, må jeg også si at jeg har aldri fått så sterke tester som deg, og etter min erfaring er ikke fargestoffet i babyplantestene alltid til å stole på. Vedlagt er et bilde av tre tester tatt på samme urin ved forrige kjemiske jeg hadde. Den i midten tok jeg først, og ble veldig lei meg da jeg knapt så noe på den, for den hadde vært sterkere dagen før (siden jeg tok den først, er den tørr på bildet, men streken syntes ikke noe bedre da den var våt). Jeg hadde hatt litt varierende erfaringer med dette babyplan-partiet, så jeg tok en vanlig test i tillegg (øverst), og den slo ut mer enn den første tidligtesten jeg tok! Jeg tok derfor en ny tidligtest også (nederst) som slo ut like mye som den hadde gjort dagen før, til tross for at den første testen jeg tok nesten ikke viste noen strek. Så det KAN hende at du bare har et parti med babyplantester som har dårlig med fargestoff og som bare ikke kan bli sterkere. Jeg ville ha bestilt et par timer for hCG måling hos legen for å få et sikkert svar på om verdiene stiger eller synker hos deg. Lykke til, sender en klem og håper på det besteLiker skikkelig dårlig at babyplan testen i dag er svakereI kombinasjon med at testene de siste dagene ikke har steget heller, men vært like. Håper virkelig jeg overreagerer, men er ganske redd det ikke går veien.

Takk for svar!Jeg forstår veldig godt bekymringen din. Jeg har også begynt å bli redd de to gangene jeg har fått positive tester som plutselig stagnerer i utviklingen og ikke blir sterkere. Det har heller ikke gått bra noen av de gangene. Når det er sagt, må jeg også si at jeg har aldri fått så sterke tester som deg, og etter min erfaring er ikke fargestoffet i babyplantestene alltid til å stole på. Vedlagt er et bilde av tre tester tatt på samme urin ved forrige kjemiske jeg hadde. Den i midten tok jeg først, og ble veldig lei meg da jeg knapt så noe på den, for den hadde vært sterkere dagen før (siden jeg tok den først, er den tørr på bildet, men streken syntes ikke noe bedre da den var våt). Jeg hadde hatt litt varierende erfaringer med dette babyplan-partiet, så jeg tok en vanlig test i tillegg (øverst), og den slo ut mer enn den første tidligtesten jeg tok! Jeg tok derfor en ny tidligtest også (nederst) som slo ut like mye som den hadde gjort dagen før, til tross for at den første testen jeg tok nesten ikke viste noen strek. Så det KAN hende at du bare har et parti med babyplantester som har dårlig med fargestoff og som bare ikke kan bli sterkere. Jeg ville ha bestilt et par timer for hCG måling hos legen for å få et sikkert svar på om verdiene stiger eller synker hos deg. Lykke til, sender en klem og håper på det beste![]()
Ja man blir jo så bekymret når testene stagner! Leit å høre om dine tidligere erfaringer med å ikke få sterkere tester. Håper spiren sitter snart for deg!Du trenger selvsagt ikke å måle hCG hvis du ikke føler for det nå! Snoket litt rundt i april-gruppa, og det så ut til at du kanskje hadde tatt en Make Sure-test etter disse du har lagt ut her? Den så i så fall ut til å være en «dye-stealer», så jeg vil holde en knapp på at det kanskje bare er fargestoffet i babyplantestene som er problemetTakk for svar!Ja man blir jo så bekymret når testene stagner! Leit å høre om dine tidligere erfaringer med å ikke få sterkere tester. Håper spiren sitter snart for deg!
Jeg er litt usikker på om det er noe poeng å måle hos lege. Fastlegen og vikaren hennes er begge på ferie, og ønsker ikke egentlig gå til noen andre. Samtidig hadde jeg kanskje hatt godt av å roe meg litt ned på testfronten…

Takk! Godt å ha fine folk her inne til å berolige megDu trenger selvsagt ikke å måle hCG hvis du ikke føler for det nå! Snoket litt rundt i april-gruppa, og det så ut til at du kanskje hadde tatt en Make Sure-test etter disse du har lagt ut her? Den så i så fall ut til å være en «dye-stealer», så jeg vil holde en knapp på at det kanskje bare er fargestoffet i babyplantestene som er problemet. Håper spira vokser og trives
![]()

Testtøsen i meg måtte kjøpe flere makesure tester bare for å kunne bruke de frem til 3+ på digital, heller enn babyplan. Tok disse to nå nettopp, på ettermiddagsurin. Med en så sterk strek på makesure er det vel tvilsomt det er noe å bekymre seg for akkurat nå hvertfall? Tror det må være lite fargestoff eller noe i den babyplan batchen. Krysser fingrene for testene stiger noe de neste dagene, og at jeg veldig snart kan få 3+ så jeg slipper å bekymre meg for stigning på testene hvertfall hehe 
Ja, jeg ville heller stolt på denne Make Sure-testen enn babyplan-testen! Satser på at dette går veldig bra!Takk! Godt å ha fine folk her inne til å berolige megTesttøsen i meg måtte kjøpe flere makesure tester bare for å kunne bruke de frem til 3+ på digital, heller enn babyplan. Tok disse to nå nettopp, på ettermiddagsurin. Med en så sterk strek på makesure er det vel tvilsomt det er noe å bekymre seg for akkurat nå hvertfall? Tror det må være lite fargestoff eller noe i den babyplan batchen. Krysser fingrene for testene stiger noe de neste dagene, og at jeg veldig snart kan få 3+ så jeg slipper å bekymre meg for stigning på testene hvertfall hehe
![]()