Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hørt at man ikke skal teste stigning med strimler. Det er bedre å bestille time å måle hcg i blodet. Disse strimlene viser jo sterke og svake om hverandre for noenJeg vil egentlig ikke spørre om dette, fordi jeg frykter svaret. Men, jeg liker ikke helt hvordan testene ser ut, og ikke helt stigningen her. Strekene er veldig hakkete. Er det noen som har vært borti det før? Jeg har fått positiv CB digital, så enn så lenge er jeg gravid.
Jeg vet ikke dpo, da jeg ikke har testet etter el denne gangen, og vet heller ikke IKM. I følge Flo er IKM på lørdag, men det passer ikke helt overens med el og når vi hadde sex.
Takk for oppløftende svar!Jeg har hørt at man ikke skal teste stigning med strimler. Det er bedre å bestille time å måle hcg i blodet. Disse strimlene viser jo sterke og svake om hverandre for noen![]()
Jeg vet hvordan det er. Man blir jo helt gal av denne testingaTakk for oppløftende svar!Jeg har jo egentlig hørt det samme. Men så blir man litt revet med når man først får positiv test. Har ikke legetime før 4. juli, så må vente til det.
Synes stigningen er fin, blir sterkere og sterkereJeg vil egentlig ikke spørre om dette, fordi jeg frykter svaret. Men, jeg liker ikke helt hvordan testene ser ut, og ikke helt stigningen her. Strekene er veldig hakkete. Er det noen som har vært borti det før? Jeg har fått positiv CB digital, så enn så lenge er jeg gravid.
Jeg vet ikke dpo, da jeg ikke har testet etter el denne gangen, og vet heller ikke IKM. I følge Flo er IKM på lørdag, men det passer ikke helt overens med el og når vi hadde sex.
Stigninga er fin, det er det som betyr noe, ikke når ikm er eller når den festa segJeg vil egentlig ikke spørre om dette, fordi jeg frykter svaret. Men, jeg liker ikke helt hvordan testene ser ut, og ikke helt stigningen her. Strekene er veldig hakkete. Er det noen som har vært borti det før? Jeg har fått positiv CB digital, så enn så lenge er jeg gravid.

Jeg gjorde samme "feilen" de to forrige gangene jeg var gravid. Prøvde å se stigning på strimler, og ble dritstressa. Første gangen ble det SA (i uke 8-9 ca). Jeg fikk først 1-2, så 2-3 på digital. Trodde ved test nr. 2 at det skulle komme 3+, men slo meg til ro med at jeg sikkert hadde telt feil.Jeg vil egentlig ikke spørre om dette, fordi jeg frykter svaret. Men, jeg liker ikke helt hvordan testene ser ut, og ikke helt stigningen her. Strekene er veldig hakkete. Er det noen som har vært borti det før? Jeg har fått positiv CB digital, så enn så lenge er jeg gravid.
Jeg ser definitivt en strek. Men jeg ser ikke om det er farge på den. Krysser fingrene for degHeisann! Jeg er bare ca 7dpo og klarte ikke vente med å begynne testingen. Vet det er tidlig enda og at dette muligens bare er en skygge, men syns jeg skimter litt rosa farge i streken? Er det bare ønsketenkning eller ser dere noe også? Krysser fingrene for at det kan utvikle seg til en bfpVis vedlegget 383482
Tatt g-test?Hva tenker dere? Er denne positiv? Trodde jeg fikk positiv test 12. juni, men nå skjer det igjen.. skjønner ingenting.

Ja, bare skygger… Vet ikke hva som skjer med kroppen min. Tok ut spiral 24. mai og har ikke hatt noe blødning eller mensen eller lignende. Har testa etter EL og fikk positiv 12. og 13. juni så var i teorien 10/11dpo i dag. Men har de siste 3 dagene kjent stikking i ene eggstokken og murringer/smerter i livmora samt vært ekstremt kåt og våt. Da jeg skulle ta hcg test i sta så tenkte jeg å ta en EL test bare for gøy og den var jo positiv, mens hcg testen var negativ (med skygge). Så skjønner ingenting nå. Enten så har jeg hatt to eggløsninger, eller så slapp det ikke forrige gang. Må i hvert fall hoppe i høyet med mannen etterpå og de neste par tre dageneTatt g-test?![]()
Ser noe på denne! Håper den er sterkere i morgenHva tenker vi testetøser om denne? 8 dpo, bilde 1 er innen fristen og bilde 2 er tørket![]()
Jeg ser en strek på den som er tørket, og kan kanskje skimte noe på den andre. Den ligner på den jeg fikk på søndag, jeg er gravid.Hva tenker vi testetøser om denne? 8 dpo, bilde 1 er innen fristen og bilde 2 er tørket![]()
Oooh de ser jo ganske like ut. Hvor mange dpo var du?Jeg ser en strek på den som er tørket, og kan kanskje skimte noe på den andre. Den ligner på den jeg fikk på søndag, jeg er gravid.
Krysser fingrene for deg!
Slenger med et bilde av den jeg fikk også.
Jeg ser svak strek på begge! Hvor mange dpo nå?Prøvde atter igjen å teste på morgenurin, ser streken både før og etter tidsfristen. Er bare usikker på om den er skygge eller rosa.
Første bilde er før tidsfristen, andre bilde når den er tørket.
Hva ser dere?