Det kan hende at EL var på kvelden/natta CD 20, men vanskelig å si. Hvordan symptomer har du hatt? Om kroppen prøver igjen får du vel svar på om du fortsetter å teste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan hende at EL var på kvelden/natta CD 20, men vanskelig å si. Hvordan symptomer har du hatt? Om kroppen prøver igjen får du vel svar på om du fortsetter å teste
Det kan hende at EL var på kvelden/natta CD 20, men vanskelig å si. Hvordan symptomer har du hatt? Om kroppen prøver igjen får du vel svar på om du fortsetter å teste![]()
Skimter noe derHva tenker testetøsene om denne?Endelig testekjør igjen å jeg er Like ivrig som alltid
Vis vedlegget 381251

Jeg ser også noe svakt derHva tenker testetøsene om denne?Endelig testekjør igjen å jeg er Like ivrig som alltid
Vis vedlegget 381251

Skygge eller babystrek??? 

Samme test i ulikt lysDen må være positiv!Hva tenker dere om denne? 8 dpo tatt på 2. urin.Skygge eller babystrek???
Samme test i ulikt lys
Håper detDen må være positiv!

tar ny i kveld og i morgen og sikkert hele neste uke

Jeg hadde gjort det sammeHåper dettar ny i kveld og i morgen og sikkert hele neste uke
![]()
![]()
Ja dette tror jeg er babystrekHva tenker dere om denne? 8 dpo tatt på 2. urin.Skygge eller babystrek???
Samme test i ulikt lys
Spennende! Får håpe vi begge får babystrek i morgenJa dette tror jeg er babystrekNå får jeg også lyst til å ta min. Meeeen jeg må klare å vente til i morgen
Gleder meg til å se din i kveld
![]()
Vil jo tro du er 5-6 uker gravid da? 3+ får man stort sett når man er mer enn 5 uker på vei (3+ uker siden EL). Gratulerer <3Når fikk dere 3+ på CB? Tok en test her om dagen, CB digital om fikk gravid 3+.
Har en knøtt på 8mnd, og ammer hver 3 timelange sykluser pga amming, vært alt fra 50 til 33..
Hva tror dere? Siste mens 27/3
Ser lovende utHva tenker dere om denne? 8 dpo tatt på 2. urin.Skygge eller babystrek???
Samme test i ulikt lys

Jeg føler meg enda ganske forvirra av EL-testing 
Angående EL-tester, vet dere om teststreken alltid er sterk før den blir positiv eller om man kan ha en svak’ish strek samme dag?
Forventer EL snart, har masse symptomer, men jeg hadde en medium-svak teststrek i morrest. Er det vits å teste senere i dag eller er det like greit å vente til morgen? Jeg tenker siden streken ikke er sterk enda, kan det bli en topp samme dag?Jeg føler meg enda ganske forvirra av EL-testing
![]()

Oii det kan skje kjempefort altså!her ser du min fra den pp jeg ble gravid(men endte i MA). Uansett ser du at den på morgenen er svak også sterk på kvelden. Hadde jeg venta til neste dag er det ikke sikkert jeg hadde registrert peaken. Men det er veldig varierende for min del fra syklus til syklus. Test i ettermiddag/kveld også er min anbefaling![]()

Haha nei, jeg ‘’sov’’ litt når jeg tok den testen også bare BAM der våkna jeg hahahOii det kan skje kjempefort altså!Jeg vet at jeg har korte topper, men er litt usikker på stigningen før toppen. Da vet jeg at man ikke nødvendigvis trenger å ha sterke streker en stund før da
![]()
Så det kan skje fort, men har også flere sykluser der det stiger litt og litt. Så det er forskjellig fra person til person og også for noen fra syklus til syklus. Men ville absolutt testa i kveld, mye skjer på noen timer.HahaHaha nei, jeg ‘’sov’’ litt når jeg tok den testen også bare BAM der våkna jeg hahahSå det kan skje fort, men har også flere sykluser der det stiger litt og litt. Så det er forskjellig fra person til person og også for noen fra syklus til syklus. Men ville absolutt testa i kveld, mye skjer på noen timer.
ja det er vel veldig individuelt! Huff at det ikke bare er rett fram det her 
det skulle vært så enkelt! Jeg skal teste i kveld og i tilfelle. Jeg er jo på CD 20 (har lange sykluser) så det er vel lurt å teste regelmessig nå.