Belle1982
Blir kjent med forumet
Den så ut som min på dpo 9 - nå er jeg 5 uker gravidHva tenker vi om denne?
Dpo 9 på kvelden![]()
Sier et forsiktig Gratulerer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den så ut som min på dpo 9 - nå er jeg 5 uker gravidHva tenker vi om denne?
Dpo 9 på kvelden![]()
Sier et forsiktig Gratulerer 
Den så ut som min på dpo 9 - nå er jeg 5 uker gravidSier et forsiktig Gratulerer
![]()

Jeg prøver å holde meg i 4 timer og ikke drikke noe særlig de siste 2 timeneHvor lenge venter dere med å tisse før dere tar eggløsningstest?![]()
TakkJeg prøver å holde meg i 4 timer og ikke drikke noe særlig de siste 2 timene![]()

Anbefales 3-4 timer. Jeg ventet 4 timer og tok det mellom 15-16 på ettermiddagen (rett etter jobb)Hvor lenge venter dere med å tisse før dere tar eggløsningstest?![]()

Ser kjent utGodt jeg fikk tester i posten igår![]()
![]()
Syns jeg ser noeTok en ny test idag, hva ser dere?
Blir jo helt grønn av å studere disse testene
Alle bildene er fra samme test idag
Vis vedlegget 381102 Vis vedlegget 381103 Vis vedlegget 381104
Syns jeg ser noeman kan bli smårar av dette, testingen altså
![]()

Nå har jeg stirret meg blind, så får heller spørre dere, ser vi noe her, eller gjør vi ikke? Sånn helt ærlig, så tror jeg at jeg finner på streker her, så streken i går var nok skygge.
Er 9 dpo
Det er samme test, bare forskjellig lys, ikke redigert.

Ser noe på den nederste ihvertfall (og da er det nok på den øverste også, ettersom det er samme)![]()
Ser på beggeNå har jeg stirret meg blind, så får heller spørre dere, ser vi noe her, eller gjør vi ikke? Sånn helt ærlig, så tror jeg at jeg finner på streker her, så streken i går var nok skygge.
Er 9 dpo
Det er samme test, bare forskjellig lys, ikke redigert.