Dere, jeg trenger erfaring fra andre testetøser. Jeg tok en test i dag tidlig, la den fra meg og forventet negativ. Jeg er 8dpo i dag bare. I morgenkjøret med klargjøring av mini til bhg, hundelufting og meg selv før jobb glemte jeg av hele testen. I alt stresset har det sannsynligvis blitt skvettet litt vann på testen som lå på vasken, når jeg så på testen etter fristen, etter ca 15-20 minutt var det en rosa strek der. Den er jo uansett ugyldig etter fristen, men har ikke opplevd å få så sterk strek etter tiden uansett, det er vannet som evt bekymrer meg. Kan det skje at det kommer strek på en test hvis det kommer vann på den? Uten at det faktisk er hcg som gir utslag?
Jeg skal såklart teste igjen, men er på jobb og klarer ikke tenke på noe annet. Streken kommer dårlig frem på bilde, men den var tydelig rosa og lett å se i virkeligheten, så dette er ikke noen skygge, men er den reell?
Håper det er noen andre som også ved et uhell har klart å skvette vann på testen sin, og kan hjelpe meg her?