Oss testetøser imellom

Har dere erfaring med premom? Forrige syklus hadde jeg el på cd 14, og premom insisterer på at jeg også hadde el cd14 denne syklusen til tross for kritthvite EL-tester frem til cd15. I tillegg økte tempen først i dag, på cd18! Irriterende at den ikke tilpasser seg tester og temp i ny syklus :hilarious:
Jeg tror det står det frem til du får en peak,så endrer den seg. Før det er bekreftet tar den bare utgangspunkt i din forrige syklus.

Vil bare si at en kan få svak strek på gtest ved eggløsning også.

Jaha? Aldrig hørt om... Man kan få positiv EL test ved en graviditet når man har en god økning hcg pga graviditet men at man kan få svak strek på g-test grunnet EL er nytt for meg?

Jaha? Aldrig hørt om... Man kan få positiv EL test ved en graviditet når man har en god økning hcg pga graviditet men at man kan få svak strek på g-test grunnet EL er nytt for meg?
Da lærte du noe nytt;)

Står det noen plass eller?:)
Kan finne det meste på Google, men står så mye forskjellig. Finner nok mer hvis du søker på babyverden :-) Jeg selv har opplevd det, og mange andre jeg har snakket med på dette forumet:)

Kan finne det meste på Google, men står så mye forskjellig. Finner nok mer hvis du søker på babyverden :) Jeg selv har opplevd det, og mange andre jeg har snakket med på dette forumet:)

Ja søkte litt men fant ikke :) skal se inne på BV etterhvert :)

Dette vil jeg også gjerne lese;)
Ja, spennende. Veldig få som vet om det, hvis de hadde visst om det, hadde de forstått mer;) Og jeg er en av de som har opplevd det.
Første gangen jeg opplevde det trodde jeg at jeg var gravid, da det kom opp en svaaak strek, men viste seg at det var eggløsning, fikk veldig vonde elsmerter senere, så el hadde forskjøvet seg:)

Ja, spennende. Veldig få som vet om det, hvis de hadde visst om det, hadde de forstått mer;) Og jeg er en av de som har opplevd det.
Første gangen jeg opplevde det trodde jeg at jeg var gravid, da det kom opp en svaaak strek, men viste seg at det var eggløsning, fikk veldig vonde elsmerter senere, så el hadde forskjøvet seg:)
Da stemmer det kanskje at jeg hadde EL i går, da? Når jeg fikk svak strek på testen i dag?

Da stemmer det kanskje at jeg hadde EL i går, da? Når jeg fikk svak strek på testen i dag?
Kanskje, men det kan du ikke vite før du har prøvd en eltest, som blir posetiv. Så da er det nok eggløsning. Men som du sikkert vet kan eltester, ikke alle eltester, skjønn det den som kan, slå ut posetivt på graviditet. Men hvis det ikke blir økning på gtesten, er det sikkert el. Men det kan jo være andre ting og...

9dpo og blenda test. Svir inni bak høyre brystvorte, ellers lite nytt å meddele.
Har ikke tidligtest heller, kun vanlig. Fortsatt håp?

Tar nok ny i ettermiddag før helgehalloi med vin, etc.
Ta en ny i ettermiddag du, dersom den er negativ kan du kose deg med vin:happy:

Høres rart ut. G-test skal vel kun slå ut på høyt nok nivå av hcg. Uten pålitelige kilder ville jeg ikke tatt det for god fisk. Og babyverden (og andre forum) er dessverre ikke en kilde man kan stole blindt på:) Men hvis noen har fakta, så er det faktisk veldig interessant! Er jo mange som får skygger. :p

Høres rart ut. G-test skal vel kun slå ut på høyt nok nivå av hcg. Uten pålitelige kilder ville jeg ikke tatt det for god fisk. Og babyverden (og andre forum) er dessverre ikke en kilde man kan stole blindt på:) Men hvis noen har fakta, så er det faktisk veldig interessant! Er jo mange som får skygger. :p

Det er derfor jeg egentlig stiller spørsmålet for jeg syntes det er greit med pålitelige kilder :) men det er som du sier, veldig intressant om dette stemmer :)

Vedlegg

• 2131E5A1-3EF8-474B-B45E-936970F61E56.jpeg
    2131E5A1-3EF8-474B-B45E-936970F61E56.jpeg
    954 KB · Visninger: 140
Det er derfor jeg egentlig stiller spørsmålet for jeg syntes det er greit med pålitelige kilder :) men det er som du sier, veldig intressant om dette stemmer :)
Ja, mente ikke at du tok ting for god fisk altså:p Var bare litt enig i spørsmålene dine, derfor jeg svare på det innlegget i diskusjonen:happy: Ser det kunne tolkes mot at jeg spurte deg om kilder:p Men var på en måte påfylling av ditt svar:hilarious:

Ja, mente ikke at du tok ting for god fisk altså:p Var bare litt enig i spørsmålene dine, derfor jeg svare på det innlegget i diskusjonen:happy: Ser det kunne tolkes mot at jeg spurte deg om kilder:p Men var på en måte påfylling av ditt svar:hilarious:

Og jeg var enig med deg:hilarious: så vi tenker det samme! :) :)

Jeg har opplevd det, og mange andre gjennom de 12 årene jeg har vært medlem;)

Back
Topp