Det gjør du helt sikkert!Jeg er også 5 + 0, håper jeg også får 3+ snart![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør du helt sikkert!Jeg er også 5 + 0, håper jeg også får 3+ snart![]()

Ooo, ganske likt mine på 13 og 14 dpoJa det var supergøy
Her kommer testene fra 13-20 dpo. Tok ikke strimmel idag 21 dpo. Virker ikke som teststreken ble sterkere når den først ble veldig sterk.

Sånn så min test ut når jeg var 8 dpo. Blir spennende å se om din øker i styrkeDette som kalles skygge? Eller noen andre som har erfaring med med så svak positiv?
Det gjør du helt sikkert!![]()
2-3 idagpå samme tid forje gang fikk jeg 1-2. Er enten 4+3 eller 4+6 idag. Beregner man fra mens eller EL?
Første dag i siste mens var 8. AprilNår hadde du siste mens da? : )
Første dag i siste mens var 8. April![]()
Oi, hvor er denne kalenderen fra4 + 5 da vil jeg tro : )

Ta en til testOkey, nå er jeg middels forvirret. I følge mine beregninger etter siste mens har jeg eggløsning igår eller idag. Har også hatt eggløsningssmerter de siste dagene. Begynte å spotte for noen dager siden, og gjør det såvidt enda. Har konkludert med at det har gått litt hardt for seg i halmen de siste dageneallikevel tok jeg en test ikveld for gøy, og først så jeg en bitteliten skyggestrek. Etter et langt bad sjekket jeg igjen, og så den samme skyggen. Da jeg la testen ned, klarte jeg ved et uhell å legge den på en dråpe vann. Plutselig kom en sterkere og sterkere rosa strek. Jeg vet at tester som avleses etter tidsfrist er ugyldige, og er 99,9% sikker på at kontrollstreken bare har smittet over sammen med vannet som kom på. Men lurte på om noen har opplevd det samme?
Det henger jo absolutt ikke på greip at jeg skulle være gravid nå, verken med mensen som var (dog blødde jeg veldig lite), temp og generell følelse, men litt interessant at det går an allikevel
Legger ved bilde for de som måtte være nysgjerrige (før og etter)
Jeg ser foressten svak strek på første bildet også.Okey, nå er jeg middels forvirret. I følge mine beregninger etter siste mens har jeg eggløsning igår eller idag. Har også hatt eggløsningssmerter de siste dagene. Begynte å spotte for noen dager siden, og gjør det såvidt enda. Har konkludert med at det har gått litt hardt for seg i halmen de siste dageneallikevel tok jeg en test ikveld for gøy, og først så jeg en bitteliten skyggestrek. Etter et langt bad sjekket jeg igjen, og så den samme skyggen. Da jeg la testen ned, klarte jeg ved et uhell å legge den på en dråpe vann. Plutselig kom en sterkere og sterkere rosa strek. Jeg vet at tester som avleses etter tidsfrist er ugyldige, og er 99,9% sikker på at kontrollstreken bare har smittet over sammen med vannet som kom på. Men lurte på om noen har opplevd det samme?
Det henger jo absolutt ikke på greip at jeg skulle være gravid nå, verken med mensen som var (dog blødde jeg veldig lite), temp og generell følelse, men litt interessant at det går an allikevel
Legger ved bilde for de som måtte være nysgjerrige (før og etter)
nå har jeg 4 digitale liggende klar 
Testetøsen fornøyd med denne. Bare to milepæler igjen på teaterfronten: 3+ og dyestealerHører selv at jeg er smågal.

Ta en til test
Min ble kjemperosa etter den lå i søppelet... var ikke gravid da. Må vet ikke hva som skjedde, men da var det ikke noe strek fra før. Dersom du så noe fra før ville jeg testet igjenJeg ser foressten svak strek på første bildet også.

Tror jeg ville ha tatt en ny test - siden du kan skimte noe på det første bildet også. Du skriver også at du har hatt murringer/sårhet og en liten blødning. Selv om dette kan være eggløsningen, kan det også være graviditet![]()
ellers kan det jo også være kroppen som tuller litt denne måneden.. 
Så rart! Jeg har egentlig ingen erfaring med noe skyggestreker på noen tester. Men trodde makesure var de som var best.Veldig rart med disse strekene altså, og ikke minst forvirrende. Jeg tok en ny test i morges og idag, men det er ikke annet enn en veldig svak skyggestrek. For moroskyld prøvde jeg å ta en dråpe vann på den fra imorges også for å se om det samme skjedde, denne gangen uten å være borti kontrollstreken. Denne ble også rosa da. Har ikke særlig erfaring med make sure sine tester, men de har kanskje mer skyggestreker enn andre tester?
Jeg ble plutselig redd for eventuell exu, da jeg fortsatt småspotter og har smerter i magen/ryggellers kan det jo også være kroppen som tuller litt denne måneden..
Helt sikkert bare jeg som ser streker overalt også, uten at de faktisk er der
Her er forøvrig dagens tester:
Her er dagens strimmel! Og jeg er enten 14 eller 16 dpoHvordan så testen din ut når du fikk denne? Hvor langt på vei?![]()
Hvor mange dpo er du nå?