Lykketroll1
Forumet er livet
It's gonna be May 2019
❤Januarlykke 2022❤
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Veldig fin!! Får du svakere på morgenurin enn senere på dagen?OK progresjon her?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fin!! Får du svakere på morgenurin enn senere på dagen?OK progresjon her?![]()
Ja jeg har fått det hele veien men pga det er enklere å ta på morgenen gjør jeg bare der hver dag nå. Har slutta å ta flere til dagen så nå blir det én til dagenVeldig fin!! Får du svakere på morgenurin enn senere på dagen?
Gleder meg fælt til den siste digitale jeg har hjemme, for den skal vise 3+Hehe, jeg har jo ikke testet annet enn i går og i dag - men er jo tidenes testetøs, så det blir en del tester fremover. Min var negativ i går morges, positiv til lunsj, slo ut på digital 1-2 på kveld.Ja jeg har fått det hele veien men pga det er enklere å ta på morgenen gjør jeg bare der hver dag nå. Har slutta å ta flere til dagen så nå blir det én til dagenGleder meg fælt til den siste digitale jeg har hjemme, for den skal vise 3+
![]()

Jeg har 1 digital med ukeindikator igjen.. Den tenkte jeg å spare til 3+ også

Haha kjenner meg igjen i alt du skriver!Hehe, jeg har jo ikke testet annet enn i går og i dag - men er jo tidenes testetøs, så det blir en del tester fremover. Min var negativ i går morges, positiv til lunsj, slo ut på digital 1-2 på kveld.
I dag er den litt svakere på morgen enn i går kveld og tenkte å ta en til litt etterpå. Så da er det litt oppløftende å se at flere har sterkere ut på dagenJeg har 1 digital med ukeindikator igjen.. Den tenkte jeg å spare til 3+ også
Om jeg klarer.. Hvis ikke jeg ryker på for å prøve 2-3 først.
Har du fått 2-3? Hvor mange dpo tenker du før du prøver på 3+?
Hehe, litt sjukt at vi svir av så mye tester når vi vet vi er gravid![]()
Føler generelt andre eller tredje urin er mer konsentrert enn fmu. Det tror jeg kommer av at jeg drikker en del på kvelden da
Jeg er klar over at du fikk bekreftet graviditet igår, såpass følger jeg med. Gratulerer så mye igjen
Legg ut den neste du tar. Så gøy å se økningen
Jeg har bare fått 1-2, men jeg er helt sikker på at jeg hadde fått 2-3 nå mtp hvor sterk streken er blitt. Tenker å ta den siste sammen med mannen når jeg er 5+0, dvs tirsdag neste uke
Hehe, ja jeg fikk gratulasjonen din i gårHaha kjenner meg igjen i alt du skriver!Føler generelt andre eller tredje urin er mer konsentrert enn fmu. Det tror jeg kommer av at jeg drikker en del på kvelden da
Jeg er klar over at du fikk bekreftet graviditet igår, såpass følger jeg med. Gratulerer så mye igjen
Legg ut den neste du tar. Så gøy å se økningen
Jeg har bare fått 1-2, men jeg er helt sikker på at jeg hadde fått 2-3 nå mtp hvor sterk streken er blitt. Tenker å ta den siste sammen med mannen når jeg er 5+0, dvs tirsdag neste uke
![]()
Tenkte jeg bare måtte få med all info, vet jo aldri hva man husker. Er mange her inne
Ooo, gøy! Da skal jeg vente til 5+0 hvis jeg klarer
Jeg er jo supertidlig enda. 

Jaja klart detHehe, ja jeg fikk gratulasjonen din i gårTenkte jeg bare måtte få med all info, vet jo aldri hva man husker. Er mange her inne
Ooo, gøy! Da skal jeg vente til 5+0 hvis jeg klarer
Jeg er jo supertidlig enda.
5+0 er vel rundt den tiden hjertet begynner å slå?![]()

Er litt usikker på om jeg skal vente til 5+1 eller 5+2, bare for å være helt sikker på at jeg får den 3+. Ja jeg har lest at det begynner å slå den 6. uken
Tidlig UL er også bestilt til uke 9 når jeg er 8+3
Så spennende!! Gleder meg til å se 3+’en din!Jaja klart detEr litt usikker på om jeg skal vente til 5+1 eller 5+2, bare for å være helt sikker på at jeg får den 3+. Ja jeg har lest at det begynner å slå den 6. uken
Tidlig UL er også bestilt til uke 9 når jeg er 8+3
![]()
Blir fort en TUL her og!Ja jeg har tre bonusbarn, men dette blir mitt første barn så det er veldig stasSå spennende!! Gleder meg til å se 3+’en din!Blir fort en TUL her og!
Det er fysisk umulig for meg å vente til OUL
Jeg skal poste her, og det må du også!!Se der ja! Det var økningen sin detDeilig å få denne nå kl 09 når den kl 06 var blekere enn i går![]()

Åååh, så koselig med førsteJa jeg har tre bonusbarn, men dette blir mitt første barn så det er veldig stasDet er fysisk umulig for meg å vente til OUL
Jeg skal poste her, og det må du også!!
Fikk se kjønn i uke 13, så MYE mulig jeg gjør det samme denne gangen

Så gøy!! Skal ikke se vekk ifra at jeg bestiller flere TULÅååh, så koselig med første
Haha, ja det var det for meg sist og blir nok det nå også! Jeg hadde vel 2-3 private, en TUL med henvisning, OUL også en del der på legekontoret der jeg bare fikk titte innomFikk se kjønn i uke 13, så MYE mulig jeg gjør det samme denne gangen
Ryker kanskje på en TUL etter uke 6 for å se hjertet bare![]()

Ååå! Det er jo supertSå gøy!! Skal ikke se vekk ifra at jeg bestiller flere TULHåper jeg får se flere ganger jeg også, da fastlegen min har jobbet som fødselslege før
![]()
Heldig daNydelig stigning!Deilig å få denne nå kl 09 når den kl 06 var blekere enn i går![]()
Wæææ...tok denne digitale no...10 DPO..Vis vedlegget 356014

Lirer jeg også påHvordan så testene dine ut når du fikk disse?![]()

Teststreken var typ neeeesten like sterk som kontrollstreken 

Har jo ikke mindre enn 98 el-tester så fristelsen ble for storTeststreken var typ neeeesten like sterk som kontrollstreken
![]()
Hvordan så testene dine ut når du fikk disse?![]()