Oss testetøser imellom

Jeg er 12 dpo idag og fikk positiv digital 9 dpo:love7 Så kanskje det er ekstra lurt å høre på min taktikk da;):joyful:

Aiai, jeg liker det! Gratulerer så mye!! Så stas :love017 Kan jeg spørre hvilken PP ble gravid i? Igjen, gratulerer!! Spørs om ikke vi må følge taktikken din.. ;-)

Se her var en egen tråd for testing, ja! Da er det kanskje enda bedre å spørre her:

Dette er første PP vi bruker el-tester. I dag er jeg på CD 15. Testet fra CD 11, og fikk først noe som lignet positive i går. Legger ved bilde, da jeg føler meg helt grønn på dette området, så kanskje noen vil hjelpe meg litt :-D

Legger ved bildene av tester fra i dag tidlig (bildet med testene sammen), og testene fra i går ettermiddag. I tillegg fikk jeg «statisk» smilefjes på CB sin digitale el-test i går ettermiddag/kveld. Vi la inn aksjer natt til CD14 og natt til CD15. Bør vi legge inn aksjer i dag også?
Setter stor pris på svar!! :)

Legg inn aksjer i en dag og to til tenker jeg!:) vi prøvde annenhver dag noen PP men nå når vi la inn flere dager på rad rundt EL klaffet det ❤️

Aiai, jeg liker det! Gratulerer så mye!! Så stas :love017 Kan jeg spørre hvilken PP ble gravid i? Igjen, gratulerer!! Spørs om ikke vi må følge taktikken din.. ;-)
Tusen takk :Heartbigred Dette er min første pp hvor jeg vet at eggløsning faktisk skjedde etter 12 år med p-piller. Det er 6 mnd siden pilleslutt.. Jeg skal følge godt med! Husk å legg ut testene dine i denne gruppa da:nailbiting:

Noen som kan se noe antydning her, eller er det bare meg?:angelic:

Vedlegg

• BE9B2D52-AFAF-4620-8181-E33E961EFF67.jpeg
    BE9B2D52-AFAF-4620-8181-E33E961EFF67.jpeg
    266,2 KB · Visninger: 127
Tusen takk :Heartbigred Dette er min første pp hvor jeg vet at eggløsning faktisk skjedde etter 12 år med p-piller. Det er 6 mnd siden pilleslutt.. Jeg skal følge godt med! Husk å legg ut testene dine i denne gruppa da:nailbiting:

Åh, så fantastisk! Veldig kjekt å lese. Masse lykke til!!

Jeg tok en ny test nå, og teststreken ble veldig tydelig og klar med en gang! Vanskelig å sammenligne denne og den fra i formiddag. Noen tanker?

Vedlegg

• 069F312F-7B81-4FB5-8C65-94EDE0D24CDC.jpeg
    069F312F-7B81-4FB5-8C65-94EDE0D24CDC.jpeg
    591,2 KB · Visninger: 91

Jeg tok en ny test nå, og teststreken ble veldig tydelig og klar med en gang! Vanskelig å sammenligne denne og den fra i formiddag. Noen tanker?
Blir vel ikke mer positivt enn dette! Tipper el i morgen ❤️

Nå har jeg tatt en ny, holdt meg i ca to timer. Ser dere noe på denne også? Har noen erfaring med disse babyplantestene (25 mlu)? Kommer det alltid slik strek på deres også? Har kommet på sikkert åtte ulike tester de tre siste dagene, men mystisk at det ikke utvikler seg noe. Kanskje dere ikke ser steken en gang, og det er meg og mitt syn som trenger en sjekk? :bored:
IMG_20210502_200619.jpg

Ps: Lover at dette er siste testen fra meg, med mindre det blir tydelig sterkere i morgen :hilarious:

Nå har jeg tatt en ny, holdt meg i ca to timer. Ser dere noe på denne også? Har noen erfaring med disse babyplantestene (25 mlu)? Kommer det alltid slik strek på deres også? Har kommet på sikkert åtte ulike tester de tre siste dagene, men mystisk at det ikke utvikler seg noe. Kanskje dere ikke ser steken en gang, og det er meg og mitt syn som trenger en sjekk? :bored:Vis vedlegget 355679

Ps: Lover at dette er siste testen fra meg, med mindre det blir tydelig sterkere i morgen :hilarious:
Jeg ser «noe».. spent på i morgen!

Ser veldig sterk og positiv denne også altså! Hvis den er like sterk i morgen ville jeg tatt en graviditetstest. Har du gjort det nylig?:nailbiting: EL-tester slår postitivt ut på HCG også:love2

Nå har jeg tatt en ny, holdt meg i ca to timer. Ser dere noe på denne også? Har noen erfaring med disse babyplantestene (25 mlu)? Kommer det alltid slik strek på deres også? Har kommet på sikkert åtte ulike tester de tre siste dagene, men mystisk at det ikke utvikler seg noe. Kanskje dere ikke ser steken en gang, og det er meg og mitt syn som trenger en sjekk? :bored:Vis vedlegget 355679

Altså, jeg ser fortsatt strek på testene dine jeg! Syns det er farge i denne også:nailbiting: Jeg har klaget til Babyplan før for jeg fikk skyggestreker på flere tester i samme batch. De mente at det ikke var noen strek på testene mine, men jeg så absolutt noe svakt! Samboer også:dead:
Jeg syns denne er rosa, og det var ikke mine..
Jeg krysser alt jeg har og håper inderlig for deg:love2

Altså, jeg ser fortsatt strek på testene dine jeg! Syns det er farge i denne også:nailbiting: Jeg har klaget til Babyplan før for jeg fikk skyggestreker på flere tester i samme batch. De mente at det ikke var noen strek på testene mine, men jeg så absolutt noe svakt! Samboer også:dead:
Jeg syns denne er rosa, og det var ikke mine..
Jeg krysser alt jeg har og håper inderlig for deg:love2

Takk for svar! Syns det virker litt merkelig selv. Får vel svar i morgen på ny test. Er det ikke blitt noe sterkere, er det garantert bare tøys :happy: For strekene må jo bli sterkere på tredje dagen! :hungover:

Jeg har vært veldig fornøyd med babyplan sine tester, men nå i det siste har det vært skygge på ALLE :hungover: Anbefaler makesure eller de du får på testhelsen :D

Jeg har vært veldig fornøyd med babyplan sine tester, men nå i det siste har det vært skygge på ALLE :hungover: Anbefaler makesure eller de du får på testhelsen :D

Hadde noen makesure igjen, og jeg hadde tross alt holdt meg tre timer :hilarious: Syns jeg ser noe her også jeg. Dusteskygger! De forfølger meg!! :banghead:
IMG_20210502_222429.jpg

Hadde noen makesure igjen, og jeg hadde tross alt holdt meg tre timer :hilarious: Syns jeg ser noe her også jeg. Dusteskygger! De forfølger meg!! :banghead:
Vis vedlegget 355686

jeg føler også jeg kun får skygger :sorry: Blir snart gal...:sorry:
tok denne istad.. syns det er farge, men de blir jo søren ikke sterkere :arghh::arghh::arghh:
Syns jeg ser på clearblue jeg tok idag også, men burde ikke babyplan vanlig vært sterkere da??:sour:

begynner å bli møkkalei kjenner jeg.. :inpain:

Ser forøvrig på dine også! Håper for oss begge at vi får sterkere tester imorgen som er lette å tyde :D:dummy1::dummy:

Nå trenger vi noen sterkere tester!!:angelic::shifty::p

Vedlegg

• 2BA57ADD-12CA-43D9-B213-F0CE7F7D8D08.jpeg
    2BA57ADD-12CA-43D9-B213-F0CE7F7D8D08.jpeg
    470,2 KB · Visninger: 118
  • 9C6267C7-7291-4D03-BFCC-1CD40330704C.jpeg
    9C6267C7-7291-4D03-BFCC-1CD40330704C.jpeg
    363,8 KB · Visninger: 116
jeg føler også jeg kun får skygger :sorry: Blir snart gal...:sorry:
tok denne istad.. syns det er farge, men de blir jo søren ikke sterkere :arghh::arghh::arghh:
Syns jeg ser på clearblue jeg tok idag også, men burde ikke babyplan vanlig vært sterkere da??:sour:

begynner å bli møkkalei kjenner jeg.. :inpain:

Ser forøvrig på dine også! Håper for oss begge at vi får sterkere tester imorgen som er lette å tyde :D:dummy1::dummy:

Nå trenger vi noen sterkere tester!!:angelic::shifty::p
Ja! Vi trenger det snart nå! Huff, det er så kjedelig å tolke alt. Skal aldri teste tidlig igjen!

Har de blitt sterkere, tro? Eller, sterk er vel ikke rette ordet, mindre skyggete?, kanskje heller?
IMG_20210503_083641.jpg
IMG_20210503_064114.jpg

IMG_20210503_070755.jpg

Last edited:
God morg
Ser veldig sterk og positiv denne også altså! Hvis den er like sterk i morgen ville jeg tatt en graviditetstest. Har du gjort det nylig?:nailbiting: EL-tester slår postitivt ut på HCG også:love2

God morgen! Nei, har ikke tatt noe graviditetstest. Men tenker det nesten er fysisk umulig med gravid nå. Hadde kun samleie en gang dagen før mensen, så var det mensenuken, og deretter disse to dagene. Hadde ikke samleie i går, vi var for trøtte. Nå testet jeg på første morgenurin, og den var jo betraktelig svakere. Vil det si at jeg er 1 DPO i dag eller i morgen? Hehe, vanskelig å forstå alt dette! Håper og krysser fingrene for at det festet seg en spire på CD 14 eller 15, selv om lav sannsynlighet, så er det lov til å håpe! Hihi

Vedlegg

• 2937B7CE-A09E-4DEC-8FFE-23E8C5B6BAEB.jpeg
    2937B7CE-A09E-4DEC-8FFE-23E8C5B6BAEB.jpeg
    855 KB · Visninger: 109
God morg

God morgen! Nei, har ikke tatt noe graviditetstest. Men tenker det nesten er fysisk umulig med gravid nå. Hadde kun samleie en gang dagen før mensen, så var det mensenuken, og deretter disse to dagene. Hadde ikke samleie i går, vi var for trøtte. Nå testet jeg på første morgenurin, og den var jo betraktelig svakere. Vil det si at jeg er 1 DPO i dag eller i morgen? Hehe, vanskelig å forstå alt dette! Håper og krysser fingrene for at det festet seg en spire på CD 14 eller 15, selv om lav sannsynlighet, så er det lov til å håpe! Hihi
Se der du! Da skjer EL idag:D du er 1 dpo imorgen :p Tror det går helt fint. Legg inn aksjer idag du! happy humping;)

Back
Topp