Hva tror dere om denne? Vis vedlegget 353996
Sånn så min ut når det var spire, bekreftet med clearblue digital
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Følern, og jeg TROR jeg er 2 DPO.Jeg har så EKSTREMT lyst til å teste!! Er 5 dpo i dag og skal prøve å holde meg til 10 dpo![]()
Tror jeg er 6 dpo i dag, på badet har jeg 2 stk rfsu test tidlig, 1 digital med og 1 digital uten ukeindikatorFølern, og jeg TROR jeg er 2 DPO.

Det er så ufattelig godt å vite at kroppen fungerer (helt på egenhånd, kun med kosttilskudd og sunn diett). Hvis jeg sammenligner med mine, så ville jeg sagt at denne var nesten positiv (eller High i Premom-appen). Har du tatt flere tester?Ser denne positiv ut? Eller bare nesten?Vis vedlegget 354259
vente på el som er snart 2 uker forsinket etter vaksine og feber..
Jeg ville tolket den som nesten positiv, men det kommer an på hvordan dine andre tester ser ut. Har du tatt en ny test i dag?Hei! Endelig får jeg utslag på eggløsningstester. 6 mnd siden pilleslutt og nå ble jammen meg teststrek sterk. Gledens dagDet er så ufattelig godt å vite at kroppen fungerer (helt på egenhånd, kun med kosttilskudd og sunn diett).
Vil dere si denne testen er positiv?
Hvis jeg sammenligner med mine, så ville jeg sagt at denne var nesten positiv (eller High i Premom-appen). Har du tatt flere tester?![]()
Skal ta en ny om en times tid for å se om den har blitt negativ igjenn.
Ville dere tolket dagens test som negativ eller positiv? De er fra fredags kveld på utvannet urin, lørdag og i dag. Selv tenker jeg at Fredag er positiv, lørdag positiv og at den er negativ igjenn i dag? At lh har begynt å synke? 
TolkehjelpVille dere tolket dagens test som negativ eller positiv? De er fra fredags kveld på utvannet urin, lørdag og i dag. Selv tenker jeg at Fredag er positiv, lørdag positiv og at den er negativ igjenn i dag? At lh har begynt å synke?
Tenker jeg rett nå eller
Vis vedlegget 354387

Jeg ville tolket den som nesten positiv, men det kommer an på hvordan dine andre tester ser ut. Har du tatt en ny test i dag?![]()
Vil si;
Fredag nesten positiv.
Lørdag helt klart positiv.
Søndag på vei ned![]()
ja nå er den kjempesvak så helt klart nedgang i lh. Ganske sikker på at jeg har eggløsning idag.Vil si;
Fredag nesten positiv.
Lørdag helt klart positiv.
Søndag på vei ned![]()
Noen som ser det samme som meg?
Ser antydning med farge, på alle 3, vanskelig å få med på bildet... 9/10 dpo iflg appene
Vis vedlegget 354416
Vis vedlegget 354417
Vis vedlegget 354418
Vis vedlegget 354419
Vil bare si at jeg fikk sterkere utslag ved å teste med urinen etter morgenurindrakk lite etter å ha stått opp for så å teste i 10 - 11 tiden
![]()
så noe er det iallefall
7 DPO idag, og vet det kan være litt for tidlig.
Men hva syns dere om denne her? Noen som har opplevd å få slik svak strek ganske tidlig som ble sterkere? Jeg er godt forberedt på at det kan være skyggestrek![]()
27+1 med lillesøster nå