Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får man med babystrek på kjøpet?

Isåfall tar jeg 2!Får man med babystrek på kjøpet?![]()
Noen som ser her? Er ca 10-12dpo. Rfsu tidligtest, om det er noe der er de kjent for skygger?
Ser strekenNoen som ser her? Er ca 10-12dpo. Rfsu tidligtest, om det er noe der er de kjent for skygger?
Ser strekenVille prøvd å ta en annen test også. Håper streken blir sterkere
krysser fingrene for deg!
Noen som ser her? Er ca 10-12dpo. Rfsu tidligtest, om det er noe der er de kjent for skygger?
Ser antydning til noe, men i øynene mine ser det mest ut som skygge. Men skal ikke si for sikkert.
Ville nok ha kjøpt en ny test som ikke er av dette merket, for har selv prøvd disse og da kom det veldig svak antydning til en strek nummer to men som viste seg at TR heller ankom. Ville dratt innom apotek for å kjøpe en annen test. Jeg er fornøyd med CB sine tester, men der igjen har jeg hørt en del har fått falsk strek etc. med den tidlig test av CB, men har selv ikke opplevd dette, men har vært fornøyd de fra CB som ikke er tidlig tester![]()

Hmmh, okei. Har aldri fått skygge på dem før. Alltid vært negativ når jeg ikke var vært gravid å mensen kom. Har liksom aldri fått antydning før heller.
Kjøpte 2 stk i går så brukt siste idag, la det ut her, men kan sende med her også![]()