Kjøpt på ebay håper du har rett, tusen takk for svar!Ser positiv ut! Kjenner ikke til merke, men syns den er såpass tydelig at det er rart om det ikke er en babystrek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpt på ebay håper du har rett, tusen takk for svar!Ser positiv ut! Kjenner ikke til merke, men syns den er såpass tydelig at det er rart om det ikke er en babystrek.
Er denne positiv? Skal få mensen om tre dager. Veldig usikker
Noen som har erfaringer med disse strimlene fra RFSU? Hva tror dere om disse?? Ikm lørdag. 12dpo! Testet med de et par dager men nå er det en liten svak strek der![]()
Strek på alle og kun den til ak91 som kan regnes som «svak».Er denne positiv? Skal få mensen om tre dager. Veldig usikker
Føler jeg må oppdatereDen blir i alle fall sterkere![]()
Babyplan sin earlytest var postiv i går kveld og i dagtidlig. Desse har ikke vært positive før nå
Kan det virkelig være sant? Ikm onsdag om en ukeDen har definitivt strekHva tenker dere om denne?![]()

Tydelig strekHva tenker dere om denne?![]()
Hjelpe meg, det har gått med så mange tester at jeg blir sprøFøler jeg må oppdatereBabyplan sin earlytest var postiv i går kveld og i dagtidlig. Desse har ikke vært positive før nå
Kan det virkelig være sant? Ikm onsdag om en uke
![]()
Jeg vil jo ikke si dette til noen ennå, men er jo så gla at jeg nesten bobler over. Med forbehold, siden det er tidlig. Takk for at dete er her, og «rater» innleggene. Da får jeg skreket ut litt glede
se den fiiiiine testen her da

Hjelpe meg, det har gått med så mange tester at jeg blir sprøJeg vil jo ikke si dette til noen ennå, men er jo så gla at jeg nesten bobler over. Med forbehold, siden det er tidlig. Takk for at dete er her, og «rater» innleggene. Da får jeg skreket ut litt glede
![]()
GratulererHjelpe meg, det har gått med så mange tester at jeg blir sprøJeg vil jo ikke si dette til noen ennå, men er jo så gla at jeg nesten bobler over. Med forbehold, siden det er tidlig. Takk for at dete er her, og «rater» innleggene. Da får jeg skreket ut litt glede
![]()
Så gøøøy!Gratulerer!
Tusen takkGratulerer![]()

Tok en test i kveld, ca litt over 2t etter jeg var på do sist. Hadde fått en dråpe blod i trusa i går, som kan ha vært festeblødning. Er 8 DPO. Tror dere denne kan være positiv eller er det bare skyggestrek?![]()

Tok en ny en nå på morgenurin![]()
Streken blir jo sterkere ihvertfall. Prøv deg på en digital om et par dager![]()

Make sure tidligtest og vanlig babyplan. Alle er tatt innenfor 3 min