Bkno6630892
Andre møte med forumet
Skimter strek![]()
Skal ta ny test i morgen! Har gått rundt å vært kvalm hele uka..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter strek![]()
Takk, men ser dårlig utSer, krysser og håper.
Synd med testen din. Den i går(eller var det fredag?) så jo kjempe lovende ut! GratulererHurraaa! På pp3 satt den. Måtte den klamre seg fast![]()

Jeg vet, har jo sett tester fra deg mange ganger, men forrige dagen føltes den sterkere enn noen gsngEr blitt ein vane for meg. Takler det bra for det er ikkje første gang men 100 tals gang.
Krysser at det blir sterkereSkal ta ny test i morgen! Har gått rundt å vært kvalm hele uka..
Fredag. Skal ta ein seinare i kveld og sjå. Bruker og få sterkare ut på kvelden. Har ikkje heilt trua.Takk, men ser dårlig utSynd med testen din. Den i går(eller var det fredag?) så jo kjempe lovende ut!
![]()
Det var nok grunn veldig konsentrer urin. Skal ta ein ny i kveld, bruker og få sterkare ut på kvelden. Har ikkje troa siden 0 symptomer.Jeg vet, har jo sett tester fra deg mange ganger, men forrige dagen føltes den sterkere enn noen gsng
KlemDet var nok grunn veldig konsentrer urin. Skal ta ein ny i kveld, bruker og få sterkare ut på kvelden. Har ikkje troa siden 0 symptomer.
Krysser at det blir sterkere![]()
Aw gratulerer så mye!Hurraaa! På pp3 satt den. Måtte den klamre seg fast![]()
Den er klart sterkere enn den fra forrige dagen!!!Vis vedlegget 305397
Sikkert tull med fargestoffet i testen. Får sjå kva testen i morgon sier
Wow, se på den daaVis vedlegget 305397
Håper virkelig at dette går veien!Er det mulig? Har du alle testene? Hadde vært interessant å se alle testene i rekkefølgen de var tatt.. dette er jo en meget tydelig strek!Vis vedlegget 305397
Det er jo strek!Vis vedlegget 305397
Ta en ny i morgen du, krysser alt jeg har 
Denne er jo sterkere. Spent på test i morgen.Vis vedlegget 305397
Denne er jo sterk! Krysser fingene for at dette er en spire som klamrer seg fastVis vedlegget 305397

Positiv på dine vegne, spent på morgendagens test. Er jo strek her daVis vedlegget 305397
Er redd det er fargestoffet i testen. Får sjå kva testen i morgon sierDen er klart sterkere enn den fra forrige dagen!!!