Var fornøyd med make sure fra komplett apotekTror jeg må melde meg inn her jeg også
Hvor kjøper dere testene deres fra?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var fornøyd med make sure fra komplett apotekTror jeg må melde meg inn her jeg også
Hvor kjøper dere testene deres fra?![]()

Ser skyggenOh lord! Og jeg som ikke skulle bli sånn testetøs!
Well here I am, ladies!
Dagens siste test har en strek, men den er nok kun en skygge...
Dette er eBaytester som er høyst upålitelige ig jeg forsøker å bli kvitt dem![]()
La det bli sterkareOh lord! Og jeg som ikke skulle bli sånn testetøs!
Well here I am, ladies!
Dagens siste test har en strek, men den er nok kun en skygge...
Dette er eBaytester som er høyst upålitelige ig jeg forsøker å bli kvitt dem![]()
Har aldri brukt rfsu på grunn av ryktet den har. Jeg ser jo streken , men etter det jeg har lest på forumet hadde jeg ikke turt å stole på den. Min erfaring med Lloyds sin test er at den er mindre sensitiv enn andre 10 mlu tester. Jeg fikk tydelig positiv på 3 andre 10 mlu tester og bare en skygge på Lloyds en gang jeg testet tidlig. Men synes det er mer til å stole på enn rfsuTrenger litt hjelp Fikk svar svak strek i går på rfsu test ofte, i dag fikk jeg disse (bildene er av samme testen) den i går var så svak at den ikke kom med på bildet. MEN så tok jeg en Lloyds pharmacy test samtidig i dag og den var negativ. Begynner å lure på om rfsu gir skygger på absolutt alle testene i esken? Hva tenker dere? Noen som har erfaringer med rfsu og LLP?
Takk for svar. Ja, åpnet testen, helt blenda. Får bare vente noen dager å ta ny å seHar aldri brukt rfsu på grunn av ryktet den har. Jeg ser jo streken , men etter det jeg har lest på forumet hadde jeg ikke turt å stole på den. Min erfaring med Lloyds sin test er at den er mindre sensitiv enn andre 10 mlu tester. Jeg fikk tydelig positiv på 3 andre 10 mlu tester og bare en skygge på Lloyds en gang jeg testet tidlig. Men synes det er mer til å stole på enn rfsuHar du åpnet Lloyds testen? Jeg synes streken kam være litt vanskelig å se tidlig på den testen.
Krysser fingreneTakk for svar. Ja, åpnet testen, helt blenda. Får bare vente noen dager å ta ny å sejeg er bare ca 10 dpo så tidlig ennå også.
), og da var det tydelig to lilla streker. Tok en test igår kveld, og den var tydelig negativ. Tenkte jeg måtte teste med morgen urin for sikkert resultat, testet i dag tidlig og den testen ble blank(invalid)! Uflaks deluks
vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget annet en å få det ut haha, er tom for tester og bestemt meg for å vente noen dager før jeg eventuelt tester igjen..Har prøvd dei men ser det er mangen som opplever det du gjør no. Håper det er baby strek.Trenger litt hjelp Fikk svar svak strek i går på rfsu test ofte, i dag fikk jeg disse (bildene er av samme testen) den i går var så svak at den ikke kom med på bildet. MEN så tok jeg en Lloyds pharmacy test samtidig i dag og den var negativ. Begynner å lure på om rfsu gir skygger på absolutt alle testene i esken? Hva tenker dere? Noen som har erfaringer med rfsu og LLP?
Litt godt og få det ut når ein ikkje kan snakke med alle om baby prøvingenOk så tok en test for to dager siden, på kvelden. Syntes jeg kunne se en svak strek innenfor tiden, tenkte det kanskje var skyggestrek. Klarte ikke helt få testen ut av tankene da jeg aldri har fått antydning til strek annet en når jeg var gravid med sønnen min. Så på testen morgenen etter(jada vet man ikke skal lese av etter 30 minutter), og da var det tydelig to lilla streker. Tok en test igår kveld, og den var tydelig negativ. Tenkte jeg måtte teste med morgen urin for sikkert resultat, testet i dag tidlig og den testen ble blank(invalid)! Uflaks deluks
vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget annet en å få det ut haha, er tom for tester og bestemt meg for å vente noen dager før jeg eventuelt tester igjen..
HURRA BABYMåtte den sitte på riktig plass og bli der til April 2020![]()

GratulererMåtte den sitte på riktig plass og bli der til April 2020![]()
Ser strek på beggeGårsdagens test 10 dpo og dagens 11 dpo nederst . Dette kan vell ikke være skygge? Er det en ørliten stigning? Hva tenker dere?
Anbefaler å ikke bruke de testene i det hele tatt. Jeg hadde vesentlig sterkere streker og jeg var ikke gravid. Stoler ikke på de testene i det hele tatt. Håper virkelig at det er baby på gang, men ikke ta gleden på forskudd med de testene, de er ubrukelige.Gårsdagens test 10 dpo og dagens 11 dpo nederst . Dette kan vell ikke være skygge? Er det en ørliten stigning? Hva tenker dere?
GratulererMåtte den sitte på riktig plass og bli der til April 2020![]()