Ja kan bli vanskelig å fange på bildeBåde jeg og sambo ser en tydelig, men veeeldig svak strek, men det var vanskelig å få fram på bildet. Blir spennende med ny test på mandag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kan bli vanskelig å fange på bildeBåde jeg og sambo ser en tydelig, men veeeldig svak strek, men det var vanskelig å få fram på bildet. Blir spennende med ny test på mandag!
Om ikke knallsterl, så i allefall sterkere, så går det rette veienJa kan bli vanskelig å fange på bildehåper du får en sterk fin strek på mandag
![]()
Har ikke ikm før onsdag så det er tidlig enda, men jeg kjenner en del ting på kroppen nå som minner meg om dagene rett før positiv test med lillesnupp, så vi krysser fingrene!Skimter noe svakt bak i der11 dpo i dag og kunne ikke dy meg etter at jeg fikk noe som minna om ligamentsmerter når jeg reiste meg i går kveld. Hva tror dere?
Det var tydeligere i virkeligheten, men er vrient å få fram på bilde. Ny test mandag, så krysser jeg fingrene for at den er sterkereSkimter noe svakt bak i der![]()

Da satser me at det er 2 flotte tydlige strekerDet var tydeligere i virkeligheten, men er vrient å få fram på bilde. Ny test mandag, så krysser jeg fingrene for at den er sterkere![]()
Ser tydelig strek. Håper den blir sterkere11 dpo i dag og kunne ikke dy meg etter at jeg fikk noe som minna om ligamentsmerter når jeg reiste meg i går kveld. Hva tror dere?

Dagens test lenger oppDet skjønner jeg godt!!!masse lykke tid, og si gjerne fra hvordan det går sa
![]()
Åh, så spennendeDagens test, nederst10 dpo.
håper det fortsetter slik 
Ja, jeg ogsåÅh, så spennendehåper det fortsetter slik
Jeg er 3-4 dpo, og håper veldig på samme resultat om noen dager![]()

JubiDagens test, nederst10 dpo
JubiJeg skulle jo vente til mandag, men...i dag er det tydelig strek!![]()
Ja ja detta ser bra utDagens test, nederst10 dpo
Wow detta ser bra utJeg skulle jo vente til mandag, men...i dag er det tydelig strek!![]()
Ja, jeg synes det er lovende når det fortsatt er 3 dager til ikmWow detta ser bra ut![]()

GratulererJeg skulle jo vente til mandag, men...i dag er det tydelig strek!![]()

Ser lovende utDagens test, nederst10 dpo

Kanskje en svak strek der. Hvor mange dpo?Er det noen som ser strek på denne ?