Åååh.. jeg håper og tror du endelig får babyVis vedlegget 299573
3 min
Vis vedlegget 299574
7 min
Vis vedlegget 299575
10 min
11 dpo. Har ingen symptomer. Er redd det er tullestrek. Håper håper

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh.. jeg håper og tror du endelig får babyVis vedlegget 299573
3 min
Vis vedlegget 299574
7 min
Vis vedlegget 299575
10 min

Jeg har bare dårlig erfaring med deHvordan erfaringer har dere med eBay tester? Lovet meg selv å ikke teste før ikm da jeg bare har 1 babyplan tidlig test liggende. Men kom på nå at jeg har en del eBay tester liggende...![]()

Hjelp...
To øverste idag. Nederste igår. Dukket opp en hvit test sammen med tidlig testene. Den i midten, og den er jo en slags strek på. Men den er jo mindre sensitiv enn de andre. Tolke den som skygge?
Vis vedlegget 299675
Sjekket på nettsiden, hvit er normal 10 og rosa er tidligtest 10.. Hmm ble surrete. Jaja får vente å se å ta en ny imorgenJeg mener de hvite er tidligtestene til babyplan?
Den er positiv
Håper jeg og. Har ikkje testa i dag. Har hatt kraftige menssmerter i går men er svakere nå.Åååh.. jeg håper og tror du endelig får baby![]()
Du kjenner sikkert til min erfaring. Kjøper dei aldri igjen. Krysser at det er noe på gangHjelp...
To øverste idag. Nederste igår. Dukket opp en hvit test sammen med tidlig testene. Den i midten, og den er jo en slags strek på. Men den er jo mindre sensitiv enn de andre. Tolke den som skygge?
Vis vedlegget 299675
Nei gjør desverre ikke det. Her er den ca 3 min etter dyppet.Du kjenner sikkert til min erfaring. Kjøper dei aldri igjen. Krysser at det er noe på gang![]()
Jeg fikk positive tester i forskjellige styrke på ein dag og negative inn i mellom. Slik var det i 4 til 5 dager.Nei gjør desverre ikke det. Her er den ca 3 min etter dyppet.Vis vedlegget 299682
Jeg har bare dårlig erfaring med de![]()

Jeg tror den er såpass sterk at det må være en positiv strekDa røk jeg på en testesmell jeg ogVi er jo på besøk hos familien, men plutselig så tok trangen meg, så jeg stoppet innom apoteket. Endte selvfølgelig opp med RSFU sin test ofte, selvom jeg har lest dårlige ting om RSFU her. Allikevel så må jeg spørre hva dere tror om denne? Streken kom etter ett minutt og bildet er tatt etter 5 minutter. Dette er 25 mlU/ml. Forventet ikm mellom 28. mai og 2. juni.
Vis vedlegget 299532
Dette må jo være en spire! Den må bare klore seg fast!!Vis vedlegget 299573
3 min
Vis vedlegget 299574
7 min
Vis vedlegget 299575
10 min
Skimter noe på nederste bildetFor første gang syns jeg faktisk jeg så en svak svak strek etter 2 minutter.. Tanker??
Vis vedlegget 299613 Vis vedlegget 299614
Vis vedlegget 299615
Ser streken i midten jaHjelp...
Vis vedlegget 299675
Menssmerter kan jo være positivt også daHåper jeg og. Har ikkje testa i dag. Har hatt kraftige menssmerter i går men er svakere nå.

kjøpte en haug med "brukte" tester på finn.no. Masse forskjellige merker. Billig 

Håper men har hatt kraftige menssmerter i går kveld og litt svakere i dag. Er redd det er egget som har slipt. Tester seinare i dag. Må bare manne meg opp til skuffelse ogDette må jo være en spire! Den må bare klore seg fast!!