Oss testetøser imellom

Hjelp...
To øverste idag. Nederste igår. Dukket opp en hvit test sammen med tidlig testene. Den i midten, og den er jo en slags strek på. Men den er jo mindre sensitiv enn de andre. Tolke den som skygge?
IMG_20190602_080910.jpg

Da røk jeg på en testesmell jeg og :p Vi er jo på besøk hos familien, men plutselig så tok trangen meg, så jeg stoppet innom apoteket. Endte selvfølgelig opp med RSFU sin test ofte, selvom jeg har lest dårlige ting om RSFU her. Allikevel så må jeg spørre hva dere tror om denne? Streken kom etter ett minutt og bildet er tatt etter 5 minutter. Dette er 25 mlU/ml. Forventet ikm mellom 28. mai og 2. juni.
Vis vedlegget 299532
Jeg tror den er såpass sterk at det må være en positiv strek :)

Hjelp...
To øverste idag. Nederste igår. Dukket opp en hvit test sammen med tidlig testene. Den i midten, og den er jo en slags strek på. Men den er jo mindre sensitiv enn de andre. Tolke den som skygge?
Vis vedlegget 299675
Ser streken i midten ja

Er det virkelig min tur nå? Har ikke lenger telling på hvilken pp vi er i. Dette er min første positive test etter at jeg hadde exu i pp1 for et år og to mnd siden.

Noen som har fått falsk positiv med babyplan sine? Er tidligtest, 10 dpo på bildet. Trodde jeg så en strek som forsvant like fort som den kom i går 9 dpo, så bestemte meg for å ta en ny i dag. Er sååååå redd for å juble

Vedlegg

• AE915EC0-6813-418E-8D7A-6C4A8FF9ECF8.jpeg
    AE915EC0-6813-418E-8D7A-6C4A8FF9ECF8.jpeg
    11,2 KB · Visninger: 167
  • D160BAE1-8914-46B3-8798-1CDF9FE92E1E.jpeg
    D160BAE1-8914-46B3-8798-1CDF9FE92E1E.jpeg
    25 KB · Visninger: 160
12 dpo, veldig mye murringer(såpass at jeg var sikker på at mens skulle komme når jeg sto opp) ingen mens enda, ikm på onsdag/torsdag, fikk litt lysrosa på papiret når jeg var på do(sammen med litt vanlig utflod) (beklager details) veldig ømme bryster(ikke nippler som ved mens)
Vet ikke om dere ser, men det er en veldig veldig svak strek/skygge der.

Vedlegg

• Snapchat-1451150108.jpg
    Snapchat-1451150108.jpg
    5,9 KB · Visninger: 134
Hvorfor blir egentlig eggløsnings test positiv under eller før mens?:)
Bare et spm :rolleyes:

Jeg har så merkelig mens denne gangen. Kroppen er virkelig ikke på lag med meg. 2 skygger på gr test. Anderledes vondt, melk i puppa, og rar, varierende blødning. Mulig det er enda en sa?

Helt klart :joyful: kjøpte en haug med "brukte" tester på finn.no. Masse forskjellige merker. Billig :wacky:
Elsker å teste xsmile9

Men jeg har testet for eggløsning hele uka med alt for mange sterke streker på rad.. Og så slo jeg ut på gravitester også de siste to dagene, uten at jeg skjønner hvordan det er mulig, etter SA i slutten av april.. :confused: så nå tester jeg hver dag for det istedet, siden det er så usannsynlig at det stemmer.. :sorry::wacky:

Kjøpte digital fertilitetsmonitor brukt på finn også, fordi jeg tenkte dette kan ta tid siden jeg er 36 år. . Men jeg har ikke fått prøvd den engang, og det er jeg nesten litt lei meg for, misforstå meg rett, fordi jeg synes det er så gøy å teste.. Lol... :p

Vedlegg

• IMG_20190602_114645.jpg
    IMG_20190602_114645.jpg
    31,4 KB · Visninger: 166
Back
Topp