Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo
Positiv eller negativ?
Finnes det håp?
Test tatt 13 dpo,med tidligtester 10mlu. Er så redd for å bli skuffet igjen nå etter 3 år. Men mye sterkere å bedre stigning en tidligere. Hva syns dere?? Vis vedlegget 297776Vis vedlegget 297777
Fin stigningTest tatt 13 dpo,med tidligtester 10mlu. Er så redd for å bli skuffet igjen nå etter 3 år. Men mye sterkere å bedre stigning en tidligere. Hva syns dere?? Vis vedlegget 297776Vis vedlegget 297777
Den så litt svak ut til å være 18-19 dpo. Er du sikker på når eggløsning var? Eller kan det være at den har kommet senere?Noen andre der ute med en sånn her svak test 18-19 dpo? 5 dager over 1km.. Vis vedlegget 297796
Ikke sikker på eggløsning pga vi denne perioden bestemte oss for å ikke stresse med el-tester (typisk!). Har prøvd i snart 1 år med 1 sa i februar. Utenom det regelmessige sykluser på og 28-29 dager med el på dag 16. I dag er cd 35..Den så litt svak ut til å være 18-19 dpo. Er du sikker på når eggløsning var? Eller kan det være at den har kommet senere?for vil si at testen er positiv men litt svak til å være 18-19dpo.. kan jo selvsagt være at du produserer hcg sent
Kan være el kom noen dager senere!Ikke sikker på eggløsning pga vi denne perioden bestemte oss for å ikke stresse med el-tester (typisk!). Har prøvd i snart 1 år med 1 sa i februar. Utenom det regelmessige sykluser på og 28-29 dager med el på dag 16. I dag er cd 35..
Kan være el kom noen dager senere!test igjen i morgen eller tirsdag! Er det økning så hadde jeg ikke bekymra meg
enten sein eggløsning eller så produserer du hcg seint
![]()
må morgendagen komme fort!Jeg ser noe, men svakt til å være 18-19 dpo jaNoen andre der ute med en sånn her svak test 18-19 dpo? 5 dager over 1km.. Vis vedlegget 297796
Skimter noe på begge2 dager til IKM. synes jeg skimter noe, noen som kan bekrefte / avkrefte?![]()
Skygge men det er håp enda10 dpo
Positiv eller negativ?
Finnes det håp?
BABY STREKTest tatt 13 dpo,med tidligtester 10mlu. Er så redd for å bli skuffet igjen nå etter 3 år. Men mye sterkere å bedre stigning en tidligere. Hva syns dere?? Vis vedlegget 297776Vis vedlegget 297777

Skimter den godtNoen andre der ute med en sånn her svak test 18-19 dpo? 5 dager over 1km.. Vis vedlegget 297796
KlemzDa må jeg smøre meg med mer tålmodighet da HCG har falt ned til 38 fra 59 på 1 uke. Begynte å blø nå på fredag, så var nok ikke meningen med en liten januarspire.

Dagens
Mellom 11 og 13dpo, går riktig vei![]()

Skimter strekenDagens
Mellom 11 og 13dpo, går riktig vei![]()