DessverreSer dere noe? Jeg ser desverre ikke noeer 5 dager over mensen nå
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DessverreSer dere noe? Jeg ser desverre ikke noeer 5 dager over mensen nå
![]()

Skjønner ikke noe assa... denne kroppen er så rar for tiden men ingen positiv test... hva gjør jegDessverre![]()

Kroppen kan være utrolig merkelig til tider. Hvor mange dpo er du nå? Kan stress ha påvirket syklusen din?Skjønner ikke noe assa... denne kroppen er så rar for tiden men ingen positiv test... hva gjør jeg![]()
21. Nei føler ikke det, er lite stressetKroppen kan være utrolig merkelig til tider. Hvor mange dpo er du nå? Kan stress ha påvirket syklusen din?

11 dpo og rugedag 7 etter innsett av blastocyst. Den stiger jo, føles helt surrealistisk. Var aldri så sterk sist(da ble det kjemisk). Hva tror dere? Klarer ikke være glad enda, skummelt! Siste egget mitt fra fryseren, første prøverør forsøk.Vis vedlegget 297561
Første med mye rødt igjen på tok jeg etter fem min. Og den nederste når den var helt tørket. 13 dpo.Synspunkter?
2 timers urin!
Skimter noe la det være begynnelse på noeDa er det nesten så jeg tør å påstå at jeg er gravid, jeg! Ømme pupper har jeg også.
Krysses det som kan og det ser lovendes ut11 dpo og rugedag 7 etter innsett av blastocyst. Den stiger jo, føles helt surrealistisk. Var aldri så sterk sist(da ble det kjemisk). Hva tror dere? Klarer ikke være glad enda, skummelt! Siste egget mitt fra fryseren, første prøverør forsøk.Vis vedlegget 297561
Synest jeg skimter noe. La det være begynnelse på noeFørste med mye rødt igjen på tok jeg etter fem min. Og den nederste når den var helt tørket. 13 dpo.Synspunkter?
2 timers urin!
Ser noe tydelig på bilde nummer tre på den øverste testenEr denne tulltesten positiv?![]()
Fin stigning. Krysser fingrene.Er sterkere igjen nå på ettermiddag så jeg skjønner nada. Skal aldri mer teste på morgen i alle fallrart det er så stor forskjell fra morgenurin.
Da får jeg bare håpe at testene er sterke nok for 12 dpo (er ivf så helt sikker på befruktning) og at de fortsetter å stige som de skal, så kan vi legge disse kjemiske graviditetene bak oss
Har aldri hørt om andre i min situasjon, som har blitt gravide på ALLE innsett, men mister hver gang. Er visst noe galt med immunsystemet mitt :/
SYnes jeg skimter noe veldig svaktHva tenker dere testere? Mensen er uteblitt 1 dag. Føler meg ikke gravid da x)
Ser dessverre ingentingSer dere noe? Jeg ser desverre ikke noeer 5 dager over mensen nå
![]()
Fin og sterk strek11 dpo og rugedag 7 etter innsett av blastocyst. Den stiger jo, føles helt surrealistisk. Var aldri så sterk sist(da ble det kjemisk). Hva tror dere? Klarer ikke være glad enda, skummelt! Siste egget mitt fra fryseren, første prøverør forsøk.Vis vedlegget 297561
Nei, da er det vanskelig å si. Må nesten bare vente å se21. Nei føler ikke det, er lite stresset![]()
Den streken er tydelig i dag også. Den har visst sensitivitet på 15 mlu. Tok en ny test av samme nå, skal spare CB til i morgenSer noe tydelig på bilde nummer tre på den øverste testen
SYnes jeg skimter noe veldig svakt