Å, se hva som lyste mot meg i dag!
Ingen tvil lenger, i hvert fall. Nå får vi håpe den holder seg godt fast!![]()
Gratulerer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, se hva som lyste mot meg i dag!
Ingen tvil lenger, i hvert fall. Nå får vi håpe den holder seg godt fast!![]()

Ja, det er sant. Denne er forsåvidt også kostbar, spesielt de to første månedene, da ber den om testpinner i veldig mange dager. En pakke koster vel nesten 500, med 20 testpinner og 4 g-testpinner. Så kommer jo monitoren i tillegg, men den kjøpte jeg brukt.
Verdt hver krone i hvert fall. Har prøvd på nr 3 i snart et år, ikke fått det til. Nå er det 2.pp med monitoren, og der satt den!

nyt svangerskapet!Vis vedlegget 296781
3 min
Vis vedlegget 296782
5 min
Vis vedlegget 296783
7 min
Vis vedlegget 296784
9 min
Vis vedlegget 296785
15 min
Da var løpet kjørt barre og vente på heksa. 8 dpo
Vis vedlegget 296781
3 min
Vis vedlegget 296782
5 min
Vis vedlegget 296783
7 min
Vis vedlegget 296784
9 min
Vis vedlegget 296785
15 min
Da var løpet kjørt barre og vente på heksa. 8 dpo
Har sånn håp for deg!!

Svakere i dag så er redd det ender kjemisk som vanligtSkimter nå noe her, er nå litt tidlig og gi opp![]()
Er nok kjemisk igjen.Nei æsj så kjiptHar sånn håp for deg!!
Krysser alt jeg kan for neste pp![]()
Når kan det slå ut på digital ? Ukes? Jeg prøvde Igår men hadde ikke nok jeg tror jeg. Spådd mensen på søndag. Men fått positiv på 4 tidligtester![]()

Når kan det slå ut på digital ? Ukes? Jeg prøvde Igår men hadde ikke nok jeg tror jeg. Spådd mensen på søndag. Men fått positiv på 4 tidligtester![]()
Jeg fikk 1-2 på digital, var da 3+3Når kan det slå ut på digital ? Ukes? Jeg prøvde Igår men hadde ikke nok jeg tror jeg. Spådd mensen på søndag. Men fått positiv på 4 tidligtester![]()
Vis vedlegget 296803
Kanskje jeg fikk det på bilde alikevel? Bare jeg som ser strek?

HURRA BABYDen slo ut idag <3

Ser den godtVis vedlegget 296803
Kanskje jeg fikk det på bilde alikevel? Bare jeg som ser strek?

Da blir det CB digital i morgon som lyser 1-2 uker.9 dpoEtter to sa, derav den siste exu håper jeg dette kan bli baby! Aldri fått positiv så tidlig før!
Vis vedlegget 296808