Oss testetøser imellom

47 så 1 % sjanse at jeg kan bli gravid. Så vi gir oss i august i år for da tror jeg alt håp er ute. Vist ikkje egga er lik 0 no.

Wow, 1% unikt! Da krysser vi fingrene for at det går nå, så du får oppfylt baby ønsket :) De testene så positive ut i mine øyne i hvert fall!

Moren min fyller 50 i slutten av året og hun kunne ikke bli gravid da hun sjekket hos gyn da hun var 45 bare for gøy. Så at du har sjans i det hele tatt i alder av 47 er sykt bra :D

Wow, 1% unikt! Da krysser vi fingrene for at det går nå, så du får oppfylt baby ønsket :) De testene så positive ut i mine øyne i hvert fall!

Moren min fyller 50 i slutten av året og hun kunne ikke bli gravid da hun sjekket hos gyn da hun var 45 bare for gøy. Så at du har sjans i det hele tatt i alder av 47 er sykt bra :D
Sist jeg var gravid var jeg 45 år men enda i BO. Oldemor mi fikk tvillinger i en alder 45 år. Mor mi var 42 men alt kan skje og masse kan gå gale. Barre å håpe på eit mirakel.

Sist jeg var gravid var jeg 45 år men enda i BO. Oldemor mi fikk tvillinger i en alder 45 år. Mor mi var 42 men alt kan skje og masse kan gå gale. Barre å håpe på eit mirakel.
Wow så lenge dere er fruktbare!! Tror ikke det er sånn i vår familie.. Vi er skikkelig fruktbare fram til rundt 35 tror jeg. Hva er BO? Jeg ber om et mirakel for deg :)

20190409_070157.jpg

Endelig blenda test (tror bare det er test streken jeg ser) nederste er fra idag. Så nå håper jeg ivf medisinene er ute av kroppen (kan gi falsk positiv ) og at den skikkelige hcg kommer på plass pga baby :D

Jeg har tatt sånn 20-30 eBay tester de siste månedene og alle har vært negative. Ville dere ha tolket denne testen som negativ eller positiv? Streken kom etter 1-2 minutter. Livredd for å egentlig stole på eBay
Den er positiv! Gratulerer :) er det wondfo test fra ebay? Jeg har aldri fått falskt sagt på dem ihvertfall, og den ligner på den streken jeg ikke når jeg ble gravid nå :)

Den er positiv! Gratulerer :) er det wondfo test fra ebay? Jeg har aldri fått falskt sagt på dem ihvertfall, og den ligner på den streken jeg ikke når jeg ble gravid nå :)

Jeg fikk de av en venninne. Alt står på kinesisk på de, så klarer ikke å tyde hvilket merke det er.Håper virkelig det er sant!! :Heartred

Last edited:
Jeg har tatt sånn 20-30 eBay tester de siste månedene og alle har vært negative. Ville dere ha tolket denne testen som negativ eller positiv? Streken kom etter 1-2 minutter. Livredd for å egentlig stole på eBay
Brukt dei mykje og var kjempe fornøyd med dei. Finner dei ikkje på Ebay lenger.

Akk! Hcg på kun 50 i går, og i dag tok jeg nye tester. 13 dpo øverst, og 15 dpo de to nederste. Med 6 kjemiske bak meg og en sa så skjønner jeg jo hvordan dette går. Er helt knust, igjen, å skjønner ikke helt hvordan vi skal orke å fortsette denne ivf karusellen, ei heller klarer vi ikke å gi slipp på babydrømmen.

Vedlegg

• 4C0E9AA0-80EB-4431-9B6D-2A7FBD0141C4.jpeg
    4C0E9AA0-80EB-4431-9B6D-2A7FBD0141C4.jpeg
    14,1 KB · Visninger: 175
Back
Topp