TakkGratulerer !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer !!
Ser streken men det kan være begynnelse på noeVis vedlegget 294081 Hvordan tolker man denne? Leeeenge etter fristen, men er en strek der.
Det virker jo lite sannsynlig at de slår ut etter tiden hvis det ikke er noe hcg idet hele tatt??
Er ca 10-11 dpo tror jeg!

Ser noe derVis vedlegget 294100
Måtte teste 7 dpo og 12 min.
Gratulerer sååå masse <3 <3Nå begynte jeg å gråte![]()
Barre håper det blir sterkereSer noe der![]()
Er nederste testen her (A1 test, bare tatt av plasten) for svak for 13 dpo? 
Har hatt 6 kjemiske og en sa siden vi begynte å prøve å lage et søsken, så please vær 100% ærligeEr nederste testen her (A1 test, bare tatt av plasten) for svak for 13 dpo?
Clearblue er 11 og 13 dpo, nederst.
De øverste er 10 og 11 dpo.
Er helt sikker på dpo da dette var et ivf forsøk
Er livredd svake streker etter så mange kjemiske graviditeter. Tok også babyplan strimler på 10 og 11 dpo, som viste en svak stigning, men streken på dem er knapt synlige, så tipper jeg har fått et dårlig parti, for clearblue streken var veldig synlig 11 dpo.
Del gjerne 13 dpo bilder for å vise
Er så lei meg, for jeg klarer ikke nyte! Har lite symptomer, og gråter masse.. Skal ringe legekontoret å prøve å tigge meg til en blodprøve i morgen!
Ser ingen strek dessverreDenne svake streken, er det der den skal være om det er en babystrek? Eller er det bare tull?
Ser jo kjempe lovendes ut. Ser økning på CB sineHar hatt 6 kjemiske og en sa siden vi begynte å prøve å lage et søsken, så please vær 100% ærligeEr nederste testen her (A1 test, bare tatt av plasten) for svak for 13 dpo?
Clearblue er 11 og 13 dpo, nederst.
De øverste er 10 og 11 dpo.
Er helt sikker på dpo da dette var et ivf forsøk
Er livredd svake streker etter så mange kjemiske graviditeter. Tok også babyplan strimler på 10 og 11 dpo, som viste en svak stigning, men streken på dem er knapt synlige, så tipper jeg har fått et dårlig parti, for clearblue streken var veldig synlig 11 dpo.
Del gjerne 13 dpo bilder for å vise
Er så lei meg, for jeg klarer ikke nyte! Har lite symptomer, og gråter masse.. Skal ringe legekontoret å prøve å tigge meg til en blodprøve i morgen!
Det er jo flott strekÅ fy så dårlig kvalitet bildene ble når jeg lastet de oppStreken er veldig rosa og godt synlig altså. Synd det ikke syns like godt på bilder :/
Er bare redd den er svak for 13 dpo å væreDet er jo flott strek![]()
Forstår deg godt. Men vi produserer hcg ulikt. Så jeg har troaEr bare redd den er svak for 13 dpo å væremen krysser alt jeg har! Skal kontakte legen i morgen å be om blodprøver!
Det der kan være begynnelse på noe8 dpo. Kan skimte en skygge, dagene går så tregt frem mot ikm![]()