lusemus 71
Forumet er livet
Ser streken godt. Håper den blir sterkere i morgonFikk akkurat denne! Hva tror dere?? Tok den digital og den viste ikke gravid:/ ikm i morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken godt. Håper den blir sterkere i morgonFikk akkurat denne! Hva tror dere?? Tok den digital og den viste ikke gravid:/ ikm i morgen.
Den der ser jo veldig positiv ut! Digital krever jo mer hcg enn strimlene![]()
Ser streken godt. Håper den blir sterkere i morgon![]()
Fikk akkurat denne! Hva tror dere?? Tok den digital og den viste ikke gravid:/ ikm i morgen.
Den er positiv! Digital slår nok ut imorgen!Fikk akkurat denne! Hva tror dere?? Tok den digital og den viste ikke gravid:/ ikm i morgen.
Ser absolutt ut som baby strek!<3
Det blir den nokDet visste jeg ikke! Åhhh da håper jeg veldig at denne blir sterkere!!
Den ser positiv ut syns jeg! Men den er jo svak, i tillegg til at det er en tidligtestFikk akkurat denne! Hva tror dere?? Tok den digital og den viste ikke gravid:/ ikm i morgen.

Du er gravidNy test i dag fortsatt strek.. men jeg tror det ikke helt før mensen uteblir og det står gravid på digital. Ikm i dag.
BABY STREKNy test i dag fortsatt strek.. men jeg tror det ikke helt før mensen uteblir og det står gravid på digital. Ikm i dag.

GratulererNå begynte jeg å gråte![]()
TakkGratulerer![]()
Åååå, gratulerer så mye!Nå begynte jeg å gråte![]()
HURRA BABYNå begynte jeg å gråte![]()

Gratulerer !!Nå begynte jeg å gråte![]()