Sola1991
Glad i forumet
Ja! Bare håper det er ekte strek. Hørt at de er veldig lite sensitive er jo 11 dpo. Men tror den er blank i morgen. Tør ikke håpe annetWow der Er jo strek![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Bare håper det er ekte strek. Hørt at de er veldig lite sensitive er jo 11 dpo. Men tror den er blank i morgen. Tør ikke håpe annetWow der Er jo strek![]()
Ser streken, men har testene ligger ved siden av hverandre mens de var våte kan det være at den har sugd opp farge fra lh testenHva tror dere om denne? Vis vedlegget 293891 Vis vedlegget 293892
spennende å se i morgen Nei, la den bare der for å se at jeg ikke var blitt galSer streken, men har testene ligger ved siden av hverandre mens de var våte kan det være at den har sugd opp farge fra lh testenspennende å se i morgen
![]()

Krysser og håpe den er sterkare i morgonJa! Bare håper det er ekte strek. Hørt at de er veldig lite sensitive er jo 11 dpo. Men tror den er blank i morgen. Tør ikke håpe annet![]()
Får håpe det er babystrek!!Hva tror dere om denne? Vis vedlegget 293891 Vis vedlegget 293892

Der er jo strek, la det bli meir sterkareFår håpe det er babystrek!!er det test fra ebay? De jeg har gir ofte skyggestreker
![]()
Snakker du på mine eller sola1991 sin?Der er jo strek, la det bli meir sterkare![]()
Det er nok dinSnakker du på mine eller sola1991 sin?![]()
Det er bare skyggestreker, er ikke gravidDet er nok din![]()
Har tatt flere tester samme dag og i ettertid(andre merker), som er blenda
Disse blå ebaytestene gir sånne streker rett som det er.Håper at det vil bli sterkere da er det håp. Kjenner til dei og jeg blir ikkje glad når jeg ser strek på dei pga man veit det er skugge.Det er bare skyggestreker, er ikke gravidHar tatt flere tester samme dag og i ettertid(andre merker), som er blenda
Disse blå ebaytestene gir sånne streker rett som det er.
opplever jeg en sa?Den skal være like sterk som test streken el sterkere. Da er det 12 til 36 timer til eggløsning. Høres rett ut og begynne no siden syklusen svinger fra 24 til 34 dager.Litt nærmere her kanskje.
Har aldri testa meg for eggløsning før. Tenkte jeg skulle begynne nå. To siste syklusene var på 24 og 34 dager, aner ikke hva jeg vanligvis har siden jeg stort sett bare har mensen hele tiden uten p-piller. Er på dag 7 i syklusen nå.
Okei. På den bruksanvisningen står det at man må teste til samme klokkeslett hver dag i 5 dager mellom kl 10-20 (tipper jeg må teste i flere dager). Skal man bare teste 1 gang daglig?Den skal være like sterk som test streken el sterkere. Da er det 12 til 36 timer til eggløsning. Høres rett ut og begynne no siden syklusen svinger fra 24 til 34 dager.
No ville jeg ha testa 2 ganger side du ikkje har kontroll når el er. Bli kjent med kroppen. Men du har sikker noen tegn at el er på veg ?Okei. På den bruksanvisningen står det at man må teste til samme klokkeslett hver dag i 5 dager mellom kl 10-20 (tipper jeg må teste i flere dager). Skal man bare teste 1 gang daglig?
Har ingen tegn nå, vet ikke heeelt hva jeg skal se etter. Men tror at jeg vanligvis kjenner det når jeg har el. Får skikkelig slimete/seig utflod, mensmurringer eller vondt ved eggstokken (hvilken eggstokker skifter for hver mnd), blir mer kåt, får vondt i hodet og brystene blir hardere/tyngre.No ville jeg ha testa 2 ganger side du ikkje har kontroll når el er. Bli kjent med kroppen. Men du har sikker noen tegn at el er på veg ?
Bilde av testen?Ok hva skjer? Fikk mensen lørdag, skulle egentlig hatt tirsdag denne uka. Varte til tirsdags kveld, lite i går og ingenting i dag. Ingen smerter i det hele tatt og det har jeg alltid under tr. fikk nettopp på utvannet urin svak positiv test. Ikke noe tydestrekopplever jeg en sa?
Fikk ikke tatt, måtte løpe til ett møte og glemte av testen utenfor pakka så da ble den ødelagt når jeg kom hjem igjenBilde av testen?
skal ta en ny i kveld, holdt meg i 5 timer nå, drukket minimalt også. Skal ta bilde da om det kommer samme strek igjen.